HTML

Hűvös vadász

Csajozás és önreflexió. Tudatos élvezet.

Friss topikok

  • rekettye: ...mondjad! :D (2010.10.27. 00:31) Tovább is van
  • huvosvadasz: Na, úgy látszik sikerült túlzásba vinni az okoskodást a sztorizás kárára :). Semmi nem lett. Egyik... (2010.09.13. 15:41) Hihetően tagadni
  • rekettye: Nohát! Eddig azt hittem, hogy a véleményemmel egyedül vagyok - én lennék ElsőŐ :). Ezek szerint vi... (2010.08.31. 19:46) Mi a cél
  • huvosvadasz: @hemill: Hát sokkal intenzívebb volt az egész szitu, szóval nem annyira meglepő :). De azért neke... (2010.08.27. 22:06) Kamionosok és kurvák
  • huvosvadasz: Hát beakadt ez a félmondat, ha vonatozásról van szó, akkor ez ugrik be először, de szerintem a fél... (2010.08.21. 16:46) Ültünk a vonaton

2010.08.19. 09:38 huvosvadasz

Mielőtt elfelejtem

Sziget péntek - de tényleg. Mindennap megpróbáltam korán kiérni. Ez valami fura sport, amit szinte a kezdetek óta űzök, és persze szinte sosem sikerül. Azért volt ami ellendolgozzon ennek az akarásnak, mert idén nem kinnalvós jegyem volt, ami azt jelentette, hogy nem volt kint sátram, tehát nem volt kint plusz cuccom illetve pakolási lehetőségem, mint az eddigi években. Márpedig délután pont eléggé harminc fok körül volt a hőmérséklet ahhoz, hogy az este kellemes ruházatban elviselhetetlen legyen.

Ügyesen le is maradtam az aznapra kinézett első koncertről, ezzel el is kerültem a kis társaságunkat, akik onnantól a metál sátorban tolták, úgyhogy egyedül bóklásztam. Persze az elmúlt egy év magányos vadászatainak köszönhetően - már amennyiben hívhatjuk vadászatnak az eredménytelen zsákmánynézegető túrákat - egy picit sem zavart a dolog. Sőt, fel sem tűnt. Először meghallgattam egy Joy Division dalokat átszó együttest, ami egyben választ adott arra is, hogy hova tűnt Müller Péter a Szigetről. Sehova. Csak most épp átalakult angolnak látszó kiöregedett post-punk énekessé. Ezt egyébként egész hitelesen csinálta. Mármint nem túl közelről tényleg angolnak látszott. Bár hallatszani egy picit sem hallatszott annak.

Aztán Kiscsillagon koncerten is egyedül ácsorogtam, óvatosan sörözgettem és kevésbé óvatosan Abszintoztam. Közben megpróbáltam tereőszemlézni is. A nem jó csajok nagyon oda voltak értem. Jobban, mint a szórakozóhelyeken. Másmilyenek viszont nem voltak a közelben. A koncert cserébe elég jó volt. Az elmúlt pár évben valamikor történt egy fontos változás a Sziget működésében: szigorúan pontosak lettek a koncert kezdések és befejezések. Ennek az egyik következménye az, hogy ha fél tizenegykor levonul egy zenekar, hogy szevasztok, akkor viszonylag biztosra lehet venni, hogy lesz még félóra ráadás. Emiatt viszont kevésbé lelkes a visszatapsolás is. Persze ezt nem mindenki tudja, ezért elég sokan megindulnak kifele, amikor látják, hogy nem követeli az örjöng tömeg a ráadást.

Az volt a nagy csajozási tervem, hogy a koncert vége után még egy darabig ott maradok a nézőtéren, és majd akkor felderítem, hogy milyen a maradékból a felhozatal. Nem tűnt rossz tervnek. Amíg áramlott kifele a többség, addig gondoltam megnézem a programfüzetem, hogy mi is a következő célpont. Egy szőke lány pont ugyanezt gondolta. Én meg azt, hogy akkor nem is erőlködnék tovább a kereséssel, bár nem tűnt egy főnyereménynek, érdekes stílusa, megjelenése és arca volt. Na meg jó lábai. Ahogy korábban mondtam, bár nehéz célpontot találni, de cserébe a beszélgetést kezdeményezni nevetségesen egyszerű.

Rábeszéltettem magam vele, hogy Charlie Winston koncertre kell mennem. Cserébe elmúlasztottam a csuklását a tuti módszeremmel. Lehet, hogy csak placebó hatás volt, de végülis mindegy. A lánnyal volt egy alacsony szintén fiatal srác, egyből gyakorolhattam azt is, hogy lehet megoldani az ilyen helyzeteket. Nagyon olajozottan ment, a csóka egy pillanatig sem volt ellenséges, nem próbált meg fúrni vagy lepattintani annak ellenére, hogy neki is relatív friss ismeretség vol a lány. Bár ebbe biztos belejátszott a személyisége is, elég kedves és picit sem agresszív arcnak tűnt.

Fél óra kellett, hogy átérjünk a másik helyszínre, közben söröztünk, táncoltunk, dumáltunk. Totál haverkodósra vettem a figurát, kicsit sem nyomultam a lányra, nem zártam ki a fickót, sőt, volt, hogy ketten beszélgettünk, amíg a lány elkóborolt. A koncert egész jó volt. Szándékosan nem linkeltem youtube videót Charlie-tól, mert azok viszont szerintem szarok. Vagy ha nem, hát totál más hangulatot árasztanak, mint ami a bulin lejött. A koncert alatt nem nagyon foglalkoztam a lánnyal, illetve ő nem velem. Pár szót váltottunk, jó nem jó, kéne még sör, ilyenek. Előkerült egy plusz barátnő is, egy kis szemüveges vörös. Egy pillanatra úgy nézett ki, hogy lepattan a társaság, aztán amikor elindultak kifele, a kis célpont mégis explicit hívott. Ezt többször is eljátszottuk, hogy elindult a társaság, én egy picit hátramaradtam, a lány meg keresett a szemével. Mondhatjuk tesztnek is, de talán inkább csak önbizalomhiány. Pontosabban mindkettő. Kikényszerített visszajelzés. Aztán még táncoltunk egy kicsit a következő koncert előtt. Addigra a kis vörös már egészen explicit és keményen nyomult rám.

Vállon veregetett, ütögetett a beszólásokért, célozgatott. A kis szőkém el is ment vizet venni, majd visszafele a szomszéd asztalra ugrott fel táncolni. Igen, ez egy ilyen asztalon táncolós hely volt. Na ott volt a pillanat, ahol el kellett szomorítanom a B versenyzőt. Persze a szőkém elég hamar befáradt, úgyhogy a következő koncertről kb. 10 perc után lépett a társaság. Érdekes, hogy nem nagyon adott pozitív visszajelzéseket, mégsem volt egy pillanatig sem kétséges, hogy nem fog vacakolni a telefonszámmal. Bár a vezetéknevét nem árulta el. Azt mondta azt majd másnap. De azért csörgessem meg, hogy biztos jól diktálta-e. Na akkor már tudtam, hogy nem lesz vele sok gond.

Ezt a vezetékneves mizériát egyébként nem igazán értem, fiatalabb kiscsajokkal már belefutottam párszor. Jó, persze akkor meg lehet keresni az iwiw-en, na de akkor mi van? Rékeresek és látom a képeit? Kiderül, hogy régen szarul nézett ki? Vagy épp, hogy jobban? Vagy elkezdem levélben zaklatni? Simán ki lehet tiltani bárkit. Főleg azután fura ez, hogy megadja a mobil számát. Van erre esetleg valami ötletetek, hogy ez mi ellen véd? Mert az ellen biztos nem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://huvosvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr982232026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása