Hűvös vadász - Utolsó kommentek
blfr3@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/10/26/tovabb_is_van_8/full_commentlist/1#c11411352
Válasz erre: Tovább is van
2010-10-27T00:31:38+02:00
2010-10-27T00:31:38+02:00
rekettye
http://blog.hu/user/189060
...mondjad! :D
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/10/26/tovabb_is_van_8/full_commentlist/1#c11408439
Válasz erre: Tovább is van
2010-10-26T20:04:43+02:00
2010-10-26T20:04:43+02:00
hemill
http://blog.hu/user/165825
nem lenne baj :D
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/09/10/hihetoen_tagadni/full_commentlist/1#c11000691
Válasz erre: Hihetően tagadni
2010-09-13T15:41:53+02:00
2010-09-13T15:41:53+02:00
huvosvadasz
http://blog.hu/user/365048
Na, úgy látszik sikerült túlzásba vinni az okoskodást a sztorizás kárára :). Semmi nem lett. Egyik sem. Elkezdett vekengeni, hogy nehéz döntés, meg mi lett volna ha... én meg szépen bemondtam neki ezt a "dönteni könnyű" kezdetű mondatot, aztán puszi-puszi és ott hagytam :).<br />
<br />
Szóval csak óvatosan, mert az egész bejegyzés lényegében arról szólt, hogy ez egy fontos felismerés, de az ilyen szitukban pont nem alkalmazható ;). Baráti tanácsként remek, de ilyenkor ugye más a cél (bármi is legyen, nem barátkozás). És az sem mindegy, hogy mikor hozza döntésihelyzetbe az ember a másikat. Ha túl korán, akkor a lehetből nem lesz (pont ementén a logika mentén), pedig lehet, hogy még egy félóra (vagy két nap - atól függ) "lehet" állapot után már igen lenne.
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/09/10/hihetoen_tagadni/full_commentlist/1#c10986524
Válasz erre: Hihetően tagadni
2010-09-11T20:45:16+02:00
2010-09-11T20:45:16+02:00
hemill
http://blog.hu/user/165825
ez nagyon jó észrevétel: "márpedig dönnteni nagyon könnyű, ha nem biztos az ember abban, hogy akar valamit, akkor nem akarja. Ennyi."<br />
remélhetőleg, majd eszembe fog jutni, akkor mikor vmi ilyen helyzetbe kerülök :)<br />
<br />
és akkor mi is lett a kis erotikus nőciből?<br />
haza kísérted vagy sikerült kijátszani az ottalvós kártyát?
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/08/30/mi_a_cel_4/full_commentlist/1#c10874953
Válasz erre: Mi a cél
2010-08-31T19:46:58+02:00
2010-08-31T19:46:58+02:00
rekettye
http://blog.hu/user/189060
Nohát! Eddig azt hittem, hogy a véleményemmel egyedül vagyok - én lennék ElsőŐ :). Ezek szerint viszont Harcosanyu tőlem teljesen függetlenül ugyanezt vette le Rólad, és azért annak is meg lehet az oka, nem gondolod?<br />
<br />
Ja, és igen: ugyan csak a magam nevében beszélhetek, de mindenképp szimpatikusabb az eredeti motivációd, és speciel én pont az utóbbitól tartottam...<br />
<br />
Különben meg rossz hatással vagy rám. Lassan én is blogolni fogok, a hülye pasikról, akik ülnek a rémes kapcsolataikban, és közben miféle módokon kompenzálnak. Aztán azt majd olvashatják a csajok, akik szeretnék tudni, hogy mi módon kerülhetik el ezeket a helyzeteket... ;p
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/08/27/kamionosok_es_kurvak_6/full_commentlist/1#c10842822
Válasz erre: Kamionosok és kurvák
2010-08-27T22:06:39+02:00
2010-08-27T22:06:39+02:00
huvosvadasz
http://blog.hu/user/365048
<a href="http://huvosvadasz.blog.hu/2010/08/27/kamionosok_es_kurvak_6?fullcommentlist=1#c10840438" class="reply_nick_165825" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10840438 );">@hemill</a>: Hát sokkal intenzívebb volt az egész szitu, szóval nem annyira meglepő :).<br />
<br />
De azért nekem a Sziget is klasz élmény volt,, összességében emlékezetesebb is. Az sosem a csajozásról szólt, most megpróbáltam arra terelni a dolgot (és ez látszik is az eredményen :) ), de arra nem vitt rá a lélek, hogy buli helyett ezen pörögjek.
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/08/27/kamionosok_es_kurvak_6/full_commentlist/1#c10840438
Válasz erre: Kamionosok és kurvák
2010-08-27T17:50:52+02:00
2010-08-27T17:50:52+02:00
hemill
http://blog.hu/user/165825
szép kis este volt :D<br />
vhogy az egész jobban hangzott, mint a szigetes kalandjaid.
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/08/10/ultunk_a_vonaton/full_commentlist/1#c10784505
Válasz erre: Ültünk a vonaton
2010-08-21T16:46:49+02:00
2010-08-21T16:46:49+02:00
huvosvadasz
http://blog.hu/user/365048
Hát beakadt ez a félmondat, ha vonatozásról van szó, akkor ez ugrik be először, de szerintem a fél ország így van ezzel :).<br />
<br />
Na, azért 1-2 komment beesik néha, de tényleg elég ritka. Nyilván az ilyen személyes történetekhez nem sok hozzáfűzni valója van egy idegenennek, az a kevés ismerős meg aki tud a blogról, személyesen reagál.<br />
<br />
A kényszer kettős. Először is az egész úgy indult, hogy pont egy éve, amikor eldördült a startpisztoly, akkor elkezdtem sokat beszélgetni Harcosanyuval a csajozásról-pasizásról. Mondtunk egymásnak okosakat és úgy éreztük, hogy ebből tök jó észosztó blogot lehetne írni. Aztán menet közben ez többször előjött, mivel rendszeresen coach-olom (istenem, de interdiszciplináris vagyok), meg elemzem a saját sztorijaimat is (lásd a mottót), amikből néha kiesnek felismerések.<br />
<br />
A másik ok elég profán - jólesik az észosztás, meg ha kap valami visszajelzést az ember. És ahogy írtad ez a sztorizgatásnál kevésbé sanszos. Azon is gondolkodtam, hogy simán csinálok egy másik, észosztós blogot, aztán kész. Ahogy mondod aki ezt olvassa, az sztorikat akar, a többi nem érdekli. Ja, és kösz a visszajelzést. Szerintem is szórakoztató vagyok ;).
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/08/10/ultunk_a_vonaton/full_commentlist/1#c10783764
Válasz erre: Ültünk a vonaton
2010-08-21T14:09:49+02:00
2010-08-21T14:09:49+02:00
rekettye
http://blog.hu/user/189060
Az "ülünk a vonaton"-ból először azt hittem, kicsit távolabbra tekint vissza a poszt :).<br />
<br />
Egyébként pedig egy csajozós blogot a csajozós sztorikért olvasol (nem is kommentelte senki mostanáig), honnan a kényszer, hogy más is legyen? <br />
<br />
Különben tetszik a sztori, lendületes a stílusod :)
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/02/11/az_elso_no_1/full_commentlist/1#c10742078
Válasz erre: Az első nő
2010-08-16T19:58:07+02:00
2010-08-16T19:58:07+02:00
huvosvadasz
http://blog.hu/user/365048
<a href="http://huvosvadasz.blog.hu/2010/02/11/az_elso_no_1?fullcommentlist=1#c10723951" class="reply_nick_486052" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10723951 );">@lemnisKate</a>: Pont most dobta fel az index hirdetésben a könyvét, lehet, hogy megnézem. Én a Descertes tévedése című könyvben olvastam erről, meg még egy csomó érdekes agyi folyamatról, és most látom, hogy az irója (Antonio R. Damasio neurólógus) nevéhez kötődik az elmélet. Amúgy engem mindig is érdekelt az emberi agy, vagy inkább a tudat működése és nem csak pszichológiai (sőt, eleinte egyáltalán nem olyan) oldalról. Talán pont azért is, mert empátiás készség híján (amiről ugye nem tudtam), olyan fura volt ez az egész, meg kellett valami logikus magyarázat mindenre. És persze egy csomó dologra tényleg van, az az izgalmas.<br />
<br />
Na, örülök, hogy egyetértenek velem a kognikus tudósok, ha már egyszer én is értékelem a munkásságukat :). A hátránnyal kapcsolatban nekem egy olyan képem van, még szintén bőven azelőttről, hogy olvastam volna az ASről, hogy egy csomó területen mintha én "gödörből ugrálnék". Mondjuk gyümölcsöket szedünk a fáról többekkel, én meg egy gödörben állok.<br />
<br />
De a hátrány, ahogy mondtam gyakran előnnyé kovácsolható. _Úgy_ nyilván nem fogsz tudni olvasni mások jelzéseiben, mint akinek ebben tehetsége van, de lehetsz még ettől hasonlóan jó, csak egy picit más módszerrel. Ki kell használni, hogy más az ember látásmódja, mert az egyben előny is. Mást veszel észre, másképp reagálsz, ami már önmagában is érdekes, ha egyébként emellett hozod a minimum szintet.<br />
<br />
Most ez úgy hangzik, mintha nekem kurva jól menne, de egyáltalán nem megy kurva jól :)). Persze átlagos helyzetekben átlagosan jó vagyok, az ösztönös (mondjuk, hogy AS-es) reakciómat meg el lehet gyakran el lehet adni viccként, vagányságként, piszkálódásként.
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/02/11/az_elso_no_1/full_commentlist/1#c10723969
Válasz erre: Az első nő
2010-08-14T07:40:50+02:00
2010-08-14T07:40:50+02:00
lemnisKate
http://blog.hu/user/486052
"Tanulhatóság: én abban hiszek, hogy egy közepesen jó szinten szinte mindenki meg tud tanulni szinte bármit. És a közepesen jó szint az mondjuk egy NB II. vagy NB I/B-nek felelne meg sportban (persze sportágfüggő), ami viszont az átlagemberhez mérten szinte superhero képesség."<br />
<br />
Ebben van valami, sőt, a kognitív tudósok is ezt mondják, csak azért voltam szkeptikus, mert az AS-esek ebben az esetben több-kevesebb hátránnyal indulnak. (Legalábbis sokszor "szociális diszlexia"-ként emlegetik a problémát.)<br />
Mindenesetre most már, hogy jobban elkezdtem figyelni az emberek jelzéseire, azt látom, hogy a jelzések ott vannak, megfigyelhetők, csak eddig azért nem láttam őket, mert nem gondoltam, hogy ez olyasmi, amivel foglalkoznom kéne. :D
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/02/11/az_elso_no_1/full_commentlist/1#c10723951
Válasz erre: Az első nő
2010-08-14T07:32:49+02:00
2010-08-14T07:32:49+02:00
lemnisKate
http://blog.hu/user/486052
"Szomatikus markerek: az érzelmek bizonyos testhelyzeteket és arckifejezéseket hívnak elő, de ez az asszociáció kétirányú, vagyis maguk a testi pozíciók önmagukban is felidézik az érzelmeket. Tehát a "hazug", erőltetett mosoly - már ha nem mást akarsz becsapni vele - igenis jobb kedvre derít. Ööö... asszem elkezdtem egy régi mániámról beszélni :D."<br />
<br />
Igen, ez így van, Paul Ekman is ír róla a könyvében, h neki kísérletileg is sikerült ezt igazolni.<br />
<br />
"segít megérteni vagy átélni a másik ember érzelmeit"<br />
<br />
Ez ugyan egy kicsit más tészta, de én is észrevettem, h amióta jobban odafigyelek az emberek érzelmeire, azóta empatikusabb is vagyok. (Korábban ez sem volt az erős oldalam.)
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/02/11/az_elso_no_1/full_commentlist/1#c10700961
Válasz erre: Az első nő
2010-08-11T14:57:04+02:00
2010-08-11T14:57:04+02:00
huvosvadasz
http://blog.hu/user/365048
Jajj, nem gondoltam én, hogy _annyira_ fura lennék, nem kell mindent szó szerint venni ;). Ezt az utánzást egyébként én is csinálom valamennyire. Néha csak úgy otthon magamnak, szórakozásból, néha parodizálok másokat. Nem mint önálló műsorszám persze, de ha elmesélek egy történetet, akkor gyakran becsúszik.<br />
<br />
Amúgy azt olvastam, hogy ez kifejezetten jellemző tulajdonság, ami nem lep meg, mert szerintem (vagy legalábbis nekem) segít megérteni vagy átélni a másik ember érzelmeit, aminek még tudámonyos alapja is van. <br />
<br />
Szomatikus markerek: az érzelmek bizonyos testhelyzeteket és arckifejezéseket hívnak elő, de ez az asszociáció kétirányú, vagyis maguk a testi pozíciók önmagukban is felidézik az érzelmeket. Tehát a "hazug", erőltetett mosoly - már ha nem mást akarsz becsapni vele - igenis jobb kedvre derít. Ööö... asszem elkezdtem egy régi mániámról beszélni :D.<br />
<br />
Tanulhatóság: én abban hiszek, hogy egy közepesen jó szinten szinte mindenki meg tud tanulni szinte bármit. És a közepesen jó szint az mondjuk egy NB II. vagy NB I/B-nek felelne meg sportban (persze sportágfüggő), ami viszont az átlagemberhez mérten szinte superhero képesség.<br />
<br />
Van egy elv, amit elég sikeresen lehet alkalmazni szerintem, asszem valami keleti, harcművészet közeli bölcsesség: legyen a gyengeséged az erősséged. Nekem ez elég jól bejött még azelőtt, hogy hallottam volna, vagy tudatosan alkalmaztam volna (tehát mázlim volt). Majd írok ezekről bejegyzést.
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/02/11/az_elso_no_1/full_commentlist/1#c10697210
Válasz erre: Az első nő
2010-08-11T09:16:26+02:00
2010-08-11T09:16:26+02:00
lemnisKate
http://blog.hu/user/486052
<a href="http://huvosvadasz.blog.hu/2010/02/11/az_elso_no_1?fullcommentlist=1#c10696524" class="reply_nick_365048" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10696524 );">@huvosvadasz</a>: <br />
<br />
_Annyira_ azért nem fura, mert nagyon sokféle aspie van, a legkülönbözőbb speciális érdeklődési területekkel. Vannak olyanok, akikből pl. remek színészek lesznek, mert azzal palástolják a furcsaságaikat, h megtanulnak másokat utánozni. Szóval sok minden elképzelhető :)<br />
Sok szempontból szerintem én sem vagyok tipikus, például imádok szerepelni.<br />
<br />
Nagyon inspiráló olyan emberekről hallani, találkozni velük, mint amilyen te is vagy, mert ez engem is megerősít abban a hitben, h a szociális ismeretek kellő elszántsággal és odafigyeléssel tanulhatók.
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/02/11/az_elso_no_1/full_commentlist/1#c10696524
Válasz erre: Az első nő
2010-08-11T02:03:34+02:00
2010-08-11T02:03:34+02:00
huvosvadasz
http://blog.hu/user/365048
<a href="http://huvosvadasz.blog.hu/2010/02/11/az_elso_no_1?fullcommentlist=1#c10594035" class="reply_nick_486052" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10594035 );">@lemnisKate</a>: Hát a tesztek azt mutatják. Meg amiket olvastam, az elég sok mindent magyaráz korábbról. Hogy a többi milyen, azt nem tudom, úgy látszik én még aspie-nak is fura vagyok. :) De egész jól értem és látom, hogy hogy lettem ilyen. Amúgy pl. egy hasonló cipőben járó volt kollégám sem hitte el, mert elég megtévesztő a viselkedésem. Pl. mindig is szerettem bulikba járni, akár új társaságba, de persze csak ha jött velem a saját megszokott (lehetőleg megfelelően introvertált) társaságom. Sima idegen közegben, vagy ha minden haver lepattan, akkor simán begörcsöltem még fél éve is.<br />
<br />
De valahol belémszorult egy ilyen bizonyítási vágy is. Ha úgy érzem, hogy valaki azt gondolja, hog ynem tudok megcsinálni valamit, vagy ha félek valamitől, akkor egy idő után doszt nekifutok, mint egy elbaszott Marty "nyuszi vagy" McFly. Csináltam már így pár nagy ökörséget :). Pl. mindjárt nyolcévesen majdnem kinyírtam magam.
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/02/11/az_elso_no_1/full_commentlist/1#c10594035
Válasz erre: Az első nő
2010-07-29T17:33:18+02:00
2010-07-29T17:33:18+02:00
lemnisKate
http://blog.hu/user/486052
"Persze arra gondoltam, hogy szintén aspie (ezt már mondtam, de még tutira lesz téma)"<br />
<br />
Szintén aspie? Hogyhogy szintén? Te is az vagy? :)<br />
<br />
(én igen, azért szúrt szemet a dolog. aspie srácok jellemzően nem csajozósblogot szoktak vezetni. :P )
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/07/10/mi_van_itt_3/full_commentlist/1#c10467911
Válasz erre: Mi van itt?
2010-07-15T21:36:21+02:00
2010-07-15T21:36:21+02:00
mása
http://blog.hu/user/28340
csajként jó volt olvasni<br />
jó tudni, hogy ugyanaz a felbontás a másik oldalon is
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/07/10/mi_van_itt_3/full_commentlist/1#c10466508
Válasz erre: Mi van itt?
2010-07-15T18:04:30+02:00
2010-07-15T18:04:30+02:00
huvosvadasz
http://blog.hu/user/365048
<a href="http://huvosvadasz.blog.hu/2010/07/10/mi_van_itt_3?fullcommentlist=1#c10455785" class="reply_nick_441782" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10455785 );">@haziur</a>: Ja, értem. Szerintem egy kicsit fordítva lehet a dolog - a tuti siker pontosan a jutalom mértékét csökkenti. Az is lehet, hogy ezeke a nők eddig csak azért voltak érdekesek, mert kihívást jelentettek, önmagukban nem lettek volna azok. De az is biztos, hogy úgy játszani, hogy tudod, hogy nyersz, nem túl izgi. Pedig azért mégis az a cél, hogy minél több szituban, minél jobb csajokkal menjen ez. Na de jól van ez így, mert önkioltós a remdszer, nem kell attól félni, hogy "így maradok". :)
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/07/10/mi_van_itt_3/full_commentlist/1#c10455785
Válasz erre: Mi van itt?
2010-07-14T19:02:54+02:00
2010-07-14T19:02:54+02:00
haziur
http://blog.hu/user/441782
Na asszem, hogy a játék szinte tuti sikere sem akkora jutalom, ami kompenzálná a csalódást, amit az eddigi kinálkozók levesbemenetele (érdektelenné válása) okoz(ott).
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/07/10/mi_van_itt_3/full_commentlist/1#c10452510
Válasz erre: Mi van itt?
2010-07-14T14:16:44+02:00
2010-07-14T14:16:44+02:00
huvosvadasz
http://blog.hu/user/365048
Aki adódna, az mind a levesbe ment? Ezt asszem nem értem. Ezért aztán azt sem, hogy ebben mi a tapasztalat, amitől függetleniteni kéne magam. Need more input.<br />
<br />
A vagy esetleges kérdéseden már én is elgondolkodtam, talán pedzegettem is - talán a megszerezhetőségük (illetve a játék szinte tuti sikere) majdnem biztos, hogy árt a dolognak.<br />
<br />
Ezért aztán a taktika váltáson már erősen gyúrok, csak eddig beszari voltam. És persze a terep szélesítésen is. Vagyis bárhol, de a party is marad :).
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/07/10/mi_van_itt_3/full_commentlist/1#c10447093
Válasz erre: Mi van itt?
2010-07-14T02:50:25+02:00
2010-07-14T02:50:25+02:00
haziur
http://blog.hu/user/441782
Nem az van-e herr hunter, hogy aki adódna, az eddig mind a levesbe ment. Ez egy elég masszív tapasztalat, tudod magad függetleníteni tőle?<br />
Vagy esetleg ennek a tanulásnak az eredménye a közömbösség/unalom irántuk.<br />
Esetleg más terepen más taktikával? Könyvtár, hangverseny, uszoda, ezoterikus klub? :)))
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/07/08/hullamvolgy_16/full_commentlist/1#c10416252
Válasz erre: Hullámvölgy
2010-07-10T04:35:34+02:00
2010-07-10T04:35:34+02:00
huvosvadasz
http://blog.hu/user/365048
<a href="http://huvosvadasz.blog.hu/2010/07/08/hullamvolgy_16?fullcommentlist=1#c10413854" class="reply_nick_165825" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10413854 );">@hemill</a>: Kösz, sokra értékelem az őszinteséget. Ez persze nem jelenti azt, hogy adott esetben nem szarom le :). Na mesélj, hol láttál sok okosságot, hátha nekem másmilyen van...<br />
<br />
Na majd végiggondolom, hogy mi volt az, ami érdekes volt a hírzárlat alatt. Bár a két nőn kívül újabbakat nem hajtottam fel, csak enyhén gubancos helyzetek adódtak. Meg némi kiégés. Bár ez lehet spontán egybeesés.
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/07/08/hullamvolgy_16/full_commentlist/1#c10413854
Válasz erre: Hullámvölgy
2010-07-09T19:05:11+02:00
2010-07-09T19:05:11+02:00
hemill
http://blog.hu/user/165825
nem, nem érdekel :D (akit meg igen, az talál rengeteg oldalon rengeteg okosságot)<br />
<br />
ám azok a sztorik, amiket a hírzárlat alatt követtél el, jóval jobban :)
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/05/11/nem_jo_tultolni/full_commentlist/1#c9820856
Válasz erre: Nem jó túltolni
2010-05-13T15:54:56+02:00
2010-05-13T15:54:56+02:00
huvosvadasz
http://blog.hu/user/365048
Mindegy, hogy miről szól, ez a hatás a legtöbb embernél működik. Akkor is, ha sütikről van szó: <a rel="nofollow" href="http://en.wikipedia.org/wiki/Compliance_%28psychology%29#Scarcity">en.wikipedia.org/wiki/Compliance_%28psychology%29#Scarcity</a> . Lásd még akciók esetén a nagybetűs 'amíg a készlet tart', és "csak ma" kitételeket.<br />
<br />
Egyébként figyelni is kell erre, mert az is előfordul, hogy valakit (vagy valamit) csak azért akar az ember, mert az elérhetetlen, de egyébként nem annyira vonzó az illető (vagy a dolog).
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/05/11/nem_jo_tultolni/full_commentlist/1#c9813219
Válasz erre: Nem jó túltolni
2010-05-13T00:19:00+02:00
2010-05-13T00:19:00+02:00
hemill
http://blog.hu/user/165825
Pont erre van szükségem most, jó hogy írtad.<br />
Bár azért legbelül ezt azért tudja a férfi ember, h azzal nem sokat ér el, ha görcsösen erőlködik. Mostanában mintha én is sokat erőlködtem volna és ebből adódóan a nő el is bizonytalanodott, akkor most szépen elveszem tőle azt amit a magáének hitt, úgyis szeretik a kihívásokat.<br />
Ahogy látom a helyzetemben már más esélyem nincs is. (viszont ez a kapcsolat nem csak az ágyról szólna)
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/04/17/party_54/full_commentlist/1#c9621590
Válasz erre: Party
2010-04-28T00:26:47+02:00
2010-04-28T00:26:47+02:00
huvosvadasz
http://blog.hu/user/365048
Ja... hát sokan csinálják ezt, bár főleg online és szimbolikusan, az ismerkedési szakaszban. Na azokkal általában pont semmire nem megyek, mert még nem tudom, hogy hogy kell szimbolikusan cipőt húzni :). Ja, apropó, volt mégegy cipőhúzós hódításom a múlt hét elején - elég eseménydús volt a hét, le kéne dokumentálni. Most úgyis hírzárlat lesz, hogy miért, az majd kiderül, amikor elmélem a szombat éjszakát :).
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/04/17/party_54/full_commentlist/1#c9621570
Válasz erre: Party
2010-04-28T00:21:03+02:00
2010-04-28T00:21:03+02:00
haziur
http://blog.hu/user/441782
<a href="http://huvosvadasz.blog.hu/2010/04/17/party_54?fullcommentlist=1#c9613245" class="reply_nick_365048" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9613245 );">@huvosvadasz</a>: Biztos véletlenül. :)))<br />
Nekem a mázas macára rímel.
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/04/17/party_54/full_commentlist/1#c9613245
Válasz erre: Party
2010-04-27T14:05:02+02:00
2010-04-27T14:05:02+02:00
huvosvadasz
http://blog.hu/user/365048
Köszi dude, bár ez a hátradőlős megjegyzés kicsit félreérthetőre sikeredett. :)
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/04/17/party_54/full_commentlist/1#c9612445
Válasz erre: Party
2010-04-27T13:12:33+02:00
2010-04-27T13:12:33+02:00
haziur
http://blog.hu/user/441782
Király. Egyre inkább megtalálod a hangod. Nyomassad, hátradőlök és élvezem. :)
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/04/17/party_54/full_commentlist/1#c9493480
Válasz erre: Party
2010-04-17T18:03:20+02:00
2010-04-17T18:03:20+02:00
hemill
http://blog.hu/user/165825
hu, az utolsó bekezdést kétszer is el kellett olvasnom, de csak leesett a mondandód. :D<br />
igaz ez, bár volt már olyan is, h én maradtam alul, pedig a nő választott, igaz nem is sokáig tartott.<br />
el is raktároztam magamban elég keményen, mondván majd csak felnövök a feladathoz és bepótoljuk ami elmaradt.
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/04/15/csak_kinyitom_es_belenezek_a_lelkedbe/full_commentlist/1#c9485500
Válasz erre: Csak kinyitom és belenézek a lelkedbe
2010-04-16T20:43:02+02:00
2010-04-16T20:43:02+02:00
huvosvadasz
http://blog.hu/user/365048
Ó bazmeg, én húszévesen vesztettem el a szüzességem, akkor volt az első nőm, akibe mocskos mód szerelmes voltam. Aztán pár hónap után kirúgott. Csajozni, ismerkedni meg csak tíz évvel később áltam neki. Szóval van 10 év forod. :)<br />
<br />
Most olvastam egy Popper idézetet a halálhírét közlő cikkben, ami kurvára idevág. És persze részben önigazolás, de ha nem az lenne, nem mondanám, hogy idevág:<br />
<br />
"Egyet tanácsolhatok: nem szabad az élményeket meg nem élni. Ha valaki jól élte végig az óvodáséveit, iskolásként nem akar újra óvodás lenni. Ha megélte mindazt, amit az élet kínál egy gyereknek, egy felnőttnek vagy egy idősebb embernek, akkor nem lesz baj. Ha pótlandókat görget maga előtt, akkor lesz a baj. Ki kell iktatni az érzést, hogy átmeneti korszakok vannak az életben. Nincsenek. Az az életem, amit élek, nincs átmeneti korszak, az időskor sem az" - nyilatkozta tavaly a Népszabadságnak Popper az öregségről, és a halálról.<br />
<br />
Na hát ez. Én nem éltem meg egy szakszt, nem játszottam ki magam, ezért most pótlom. Ha nem így lett volna, akkor ma vagy másképp lenne, vagy nem. De nem is ez a lényeg, hanem ami most van.
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/04/15/csak_kinyitom_es_belenezek_a_lelkedbe/full_commentlist/1#c9484453
Válasz erre: Csak kinyitom és belenézek a lelkedbe
2010-04-16T18:56:18+02:00
2010-04-16T18:56:18+02:00
hemill
http://blog.hu/user/165825
igen, vmi nekem azt sugalja, h csak azért foglalkozom vele, mert jelenleg nincs más.<br />
<br />
sajnos 20 éves létemre, kezdőnek tekintem magam, de majd alakul ez :)<br />
<br />
látom magam előtt, ahogy a nő izgulva várja, h elmond neki, de utána meg csak unott fejjel néz, lehet az lesz a "kiválasztott" aki nagyon is érdekesnek találja :D
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/04/15/csak_kinyitom_es_belenezek_a_lelkedbe/full_commentlist/1#c9482404
Válasz erre: Csak kinyitom és belenézek a lelkedbe
2010-04-16T16:23:51+02:00
2010-04-16T16:23:51+02:00
huvosvadasz
http://blog.hu/user/365048
Ó, én annyira azért nem hánykolódom, vannak mellette alternatívák, és neki is vannak mellettem. Innentől kezdve viszont eléggé nem érdekel. Sajnos ez a női szerepbe nem fér bele. Az semmiképp, hogy ezt nagy arccal vállalja valaki.<br />
<br />
Nem tudom, hogy milyen életszakaszban vagy, de van olyan,amikor az ilyen vekengő csajok mellett nyugodtan lehet élni az életet. Aztán vagy bejön időközben, vagy nem. Komoly persze így nem lehet. De ha meg komoly kapcsolatra vágyik valaki, akkor eleve nem szabad leragadni az ilyen nőknél és játszmáknál.<br />
<br />
A kis titok nekem érdekes csak igazából, rólam szól, és eddig bárkinek elmeséltem, pont leszarta. Beleértve a Mázas lányt is egy lelkizős hajnalon. Szerintem csak addig izgi, amig nem beszélek róla. :)
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/04/15/csak_kinyitom_es_belenezek_a_lelkedbe/full_commentlist/1#c9473151
Válasz erre: Csak kinyitom és belenézek a lelkedbe
2010-04-15T21:39:36+02:00
2010-04-15T21:39:36+02:00
hemill
http://blog.hu/user/165825
most én is vmi ilyesmiben hánykolódok, "Továbbra sem akarok tőle semmit és szerintem ő sem tőlem"<br />
de majd a hétvége eldönti, h mi is lesz ennek a sorsa.<br />
azt hiszem jobb lesz más után néznem.<br />
<br />
a "kis titkodra" meg kíváncsi vagyok, hátha mondasz vmi újat. :)
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/04/07/ha_a_hang_lehangol/full_commentlist/1#c9399514
Válasz erre: Ha a hang lehangol
2010-04-10T20:12:33+02:00
2010-04-10T20:12:33+02:00
hemill
http://blog.hu/user/165825
a lepantintás eset nem nagyon jöhet szóba, mert (elvetemültégemben) felvettem ezt a lovehunter alkalmazást iwiwen, őtt ő kezdeményezett, de mind1 a távolság miatt úgyis elérhetetlen.<br />
viszont nem régen találkoztam ez által egy másik hölgyeménnyel, őt viszont nagyon nahéz kiismerni, vagy csak simán nem illünk.<br />
<br />
a blog úgy jó ahogy van, további beszámolókat várok :D
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/04/07/ha_a_hang_lehangol/full_commentlist/1#c9398289
Válasz erre: Ha a hang lehangol
2010-04-10T18:05:01+02:00
2010-04-10T18:05:01+02:00
huvosvadasz
http://blog.hu/user/365048
<a href="http://huvosvadasz.blog.hu/2010/04/07/ha_a_hang_lehangol?fullcommentlist=1#c9397088" class="reply_nick_165825" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9397088 );">@hemill</a>: Köszi. Még keresem a stílust meg a formát. Eredetileg egy olyan blogot akartam írni, ami tematikusan körbejárja az ismerkedést, a netes tapasztalatokkal kezdve. De közben elkezdtek nagyon történni a dolgok, amiket szórakoztató volt mesélni a haveroknak, gondoltam megírni is az lesz. Viszont így egy kicsit kuszának tűnik, hogy a sztorik keverednek a megfigyelésekkel, szóval majd valószínűleg szétválasztom a kettőt.<br />
<br />
Az, hogy a neten alig van normális csaj, nem igaz. Viszont a nők többsége is azt mondogatja (nem reprezentatív, csak akikkel szóbaállunk egymással), hogy alig van normális pasi. Pedig hát van, csak a keserű tapasztalatok miatt - amik a hibás elvárásokon alapulnak - mindenki (nők, férfiak) türelmetlenebbül és bunkóbban viselkednek egymással, mint ahogy azt a való életben tennék.<br />
<br />
Ennek részben a rossz társkereső rendszerek az okai. Roszzak definíció szerint, mert nem veszik figyelembe ezt a hatást, pedig hát a legtöbb 5-10 éve üzemel. Mindenesetre a séma amellett, hogy rossz, évtizedes.<br />
<br />
Amit te felhasználóként tehetsz az az, hogy az elvárásaidat alakítod, pl. egy levelezéstől, beszélgetéstől nem vársz sokat az első 2-3 üzenetváltásig. Hogy a te esetedben a csaj csak lepattintott, vagy tényleg "kíváncsiságból" volt fent, azt nem tudom, akármilyen jól is csináld amit csinálsz, ilyenekbe mindig bele lehet futni. A legvalószínűbb persze az, hogy csak kíváncsiskodik, de azért ha ügyes vagy (és/vagy nagyon bejössz neki), akkor azért el lehet csábítani. Pont a kíváncsiságával vagy az egófényezés iránti igényével lehet megfogni. Ha lehet.
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/04/07/ha_a_hang_lehangol/full_commentlist/1#c9397088
Válasz erre: Ha a hang lehangol
2010-04-10T15:46:32+02:00
2010-04-10T15:46:32+02:00
hemill
http://blog.hu/user/165825
Ma akadtam rá a blogodra, végig is olvastam az összeset. Jókat írsz, segít jobban belelátni a dolgokba így "kezdőként". :D<br />
Érdekes dolog ez a netes társkeresés, én is próbálkozgatok vele egy ideje, de már befejeztem, inkább a személyes kontaktusra hajazok. Ezeken a társkeresős oldalakon, ha elvétve lehet "normális" nőt találni.<br />
Tegnap volt, h egy nővel kölcsönösen bejöttünk egymásnak, erre írtam neki egy levelet és már meg is kaptam, h ő csak kíváncsiságból van fent, remélem nem haragszom.<br />
Nem haragszom, de ne ott fényesítse az egóját, elszállt csaj már épp elég van.<br />
<br />
További jó írást és persze nőzést!
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/02/26/normalis_17/full_commentlist/1#c8861519
Válasz erre: Normális
2010-02-26T15:15:06+01:00
2010-02-26T15:15:06+01:00
sicc!
http://blog.hu/user/406035
Hát ugye, ordas nagy közhely, hogy véletlenek nincsenek, de azért igaz ám. Úgyhogy a Kundera idézetben és a véletlen helyére a sorsszerűség szót tenném, vagy valami ilyesmit. Szóval, előbb-utóbb veled is fog történni valami, te meg majd jól kielemzed itt, mi meg leugatunk. :)
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/02/26/normalis_17/full_commentlist/1#c8861037
Válasz erre: Normális
2010-02-26T14:41:57+01:00
2010-02-26T14:41:57+01:00
huvosvadasz
http://blog.hu/user/365048
<a href="http://huvosvadasz.blog.hu/2010/02/26/normalis_17?fullcommentlist=1#c8860544" class="reply_nick_406035" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8860544 );">@sicc!</a>: Ja igen, és hogy hogy lehet közölni - ebben egyetértünk. Már csak azért is, mert a bele az arcába módszer akkor sem működik, ha egyébként mondjuk el tudná fogadni a lény, hogy hát itt most az ásó-kapánál kevesebbről lesz szó. Mert kell az illúzió (még nekünk is). Tehát metakommunikatívan közli az ember, ami ugye bizonyos helyzetekben egyszerűbb, másokban meg nehezebb. Pont erről is szólt, amit írtam. Hogy ott átmehetnek olyan másodlagos jelzések is, amiket nem szeretnék. Nyugi, nem kattogok, csak beszélek róla. :)
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/02/26/normalis_17/full_commentlist/1#c8860904
Válasz erre: Normális
2010-02-26T14:32:42+01:00
2010-02-26T14:32:42+01:00
huvosvadasz
http://blog.hu/user/365048
<a href="http://huvosvadasz.blog.hu/2010/02/26/normalis_17?fullcommentlist=1#c8860544" class="reply_nick_406035" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8860544 );">@sicc!</a>: Nyugi, le vagyok lazulva. De azért köszi. Tudom, hogy nem úgy látszik és kicsit unom is, hogy az életben is sok ismerősnek kell emiatt magyarázkodni. Egyszer szoktam fejenként. Nekem jár az agyam, elemzek, megfigyelek. De ezt nem csinálom, hanem történik. Alapvetően nem agyaltam azen, csak - pont a te kommented miatt is - gondoltam írok egy olyan bejegyzést, amiben semmi gázos nincs. Csak közben eszembe jutott még egy pár gondolat.<br />
<br />
Az időről meg - ebben nem értünk egyet. Nincs kitűzve, hogy május, vagy június. Viszont ismerem magam és voltam is már olyan helyzetben egyszer, hogy túl korán mentem bele valamibe. Nem jó. Én azt gondolom, hogy vannak fázisok az ember életében (na jó az én életemben), amiket végig kell csinálni. Vágyakat kiélni. Természetesen nem tudom előre, hogy mikor lesz vége, de amig nincs vége, addig nincs. Bizonyos dolgokkal kapcsolatban nem hiszek a sodródásban. Pontosabban azt gondolom, hogy teljesen irányítatlanul és cél nélkül sodródni nem jó. Az sem, ha görcsösen markolja az ember a kormányt. Valahol a kettő között. Úgy kb.-ra tudd, hogy merre mennél, vagy legalább azt, hogy merre nem, de ne minden lépést tervezz meg előre. Hát kb. ezt csinálom, de ebből következően - ahogy abban a bejegyzésben is leírtam - Kunderával azóta ebben nem annyira értek egyet. És kösz az aggódást, de ha jön valami nagyon szuper véletlen, akkor nem fogom lepattintani :).<br />
<br />
Ez a dohányzós pláza a Mammut II. aljában volt, elég eldugott, bemész és a földszinten egy szűk folyosón kell elmenni jobbra.
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/02/26/normalis_17/full_commentlist/1#c8860560
Válasz erre: Normális
2010-02-26T14:09:47+01:00
2010-02-26T14:09:47+01:00
sicc!
http://blog.hu/user/406035
Ja, a második kérdés ugye amolyan nemkérdés-kérdésre sikeredett. Na, nesze neked mindjárt két komment :)
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/02/26/normalis_17/full_commentlist/1#c8860544
Válasz erre: Normális
2010-02-26T14:08:59+01:00
2010-02-26T14:08:59+01:00
sicc!
http://blog.hu/user/406035
Két kérdés:<br />
1. Hol vannak füstös plázahelyek, mert ahova én megyek, ott sehol sem lehet dohányozni? :)<br />
2. Lazulj már legalább te. Olyan nincs, hogy "most fél évig csak futózok, májusban megtisztulok, júliusban meg jöhet a komoly csaj". Vagy úszol az árral, és engeded, hadd jöjjön, aminek jönnie kell, vagy örökösen a naptáradat nézed, hogy most éppen minek van itt az ideje. És éppen te Kunderáztál valamelyik posztban, ami egyébként pontosan idézve így hangzik (ez nem kioktatás, hanem kikerestem, mert én is imádom azt a könyvet):<br />
"Nem a szükségszerűség, hanem a véletlen van teli varázzsal. Ahhoz, hogy a szerelem felejthetetlen legyen, úgy kell röpködnie körülötte az első pillanattól a véletleneknek, mint a <br />
madaraknak assisi Szent Ferenc vállánál." Legyen az a projekt inkább, hogy nincs projekt, akkor magaddal szemben is kevesebb az elvárás, nincs teljesítménykényszer, ennél fogva pofára is kevesebbet esel. És nem csak úgy lehet közölni a csajjal a közlendőket, hogy bele a pofájába, hanem kiderül az a beszélgetésekből, mármint az értelmesebbje számára. Aki meg nem érti, az már az ő baja.
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/02/23/nyilvanos_lany_jegelve/full_commentlist/1#c8858512
Válasz erre: Nyilvános Lány jegelve
2010-02-26T11:47:00+01:00
2010-02-26T11:47:00+01:00
huvosvadasz
http://blog.hu/user/365048
<a href="http://huvosvadasz.blog.hu/2010/02/23/nyilvanos_lany_jegelve?fullcommentlist=1#c8855323" class="reply_nick_119251" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8855323 );">@VRbagoly</a>: Sok a régmúltra utalás? Hát talán régóta élek :). Vagy csak nehezen felejtek és szeretem meglátni a dolgokban az összefüggéseket, folyamatokat. Amúgy fogalmam sincs róla, meglep, hogy ez neked szemet szúrt.<br />
<br />
Tippek? Hát igen, mivel sztorizgatós talán el vannak dugva. Amikor először felmerült a blog ötlete - régen, még nyár végén :) - akkor Harcosanyuval egy ilyen jólmegmondós tippblogra gondoltunk. Akkor sokat dumáltunk meg okosítottuk egymást és úgy tűnt, hogy egész könnyű lenne ebből egy olyan oktatós blogot írni, ahol a női meg a férfi oldal is elmondaná a véleményét. Aztán ez valahogy hanyagolódott, de még lehet, hogy itt előkerül, csak momentán egyikünket sem foglalkoztatják azok a kérdések. Talán áttúrom a csetlogokat, ha unatkozom és nem lesz témám.<br />
<br />
Konstruktív - köszi :). Igen, sok helyen csak a nyavajgást lehet olvasni. Van több csajozós blog, a randi oldalak belső blogjain meg aztán főleg. És igazuk van az illetőknek, csak a hibáztatással nem mennek semmire. OK, ha szar paszban vagy kicsit jó érzés ventillálni, mindennőkurvázni/mindenpasiszemetezni, de ettől még legközelebb pont ugyanúgy fog járni az illető.
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/02/23/nyilvanos_lany_jegelve/full_commentlist/1#c8855323
Válasz erre: Nyilvános Lány jegelve
2010-02-26T05:21:48+01:00
2010-02-26T05:21:48+01:00
KenSentMe
http://blog.hu/user/119251
Mi ez a sok utalás a régmúltra a blogban? 15 éve megtanulni egy rosszul fordított könyvből, 20 éve nem mertem volna megfogalmazni.. hogyhogy 20 éve? 20 éve még internet sem volt, éltek egyáltalán emberek akkoriban?<br />
<br />
(Az viszont nagyon tetszik, hogy a blog teljesen gyakorlatias és tippeket ad.. tulajdonképpen minden poszt egy tipphalmaz.. talán ezt hívják konstruktív hozzállásnak, jaj, de fájóan ritka is ez.)
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/01/05/kihagyni_rosszabb/full_commentlist/1#c8838057
Válasz erre: Kihagyni rosszabb
2010-02-24T19:50:33+01:00
2010-02-24T19:50:33+01:00
huvosvadasz
http://blog.hu/user/365048
Gázosak? Nem tudom, asszem azért kicsit torzít a blog, mert az érdekesebb ügyeket jobb megírni, nem pedig azt, hogy a tegnapi randi tök normális volt :). Na meg ugye ki mit vonz be a viselkedésével...
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/01/05/kihagyni_rosszabb/full_commentlist/1#c8837888
Válasz erre: Kihagyni rosszabb
2010-02-24T19:34:48+01:00
2010-02-24T19:34:48+01:00
sicc!
http://blog.hu/user/406035
Kiolvatam a blogod, hát elég lehangoló a piac. Tényleg ennyire gázok a manapság trendi csajok?
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/01/05/kihagyni_rosszabb/full_commentlist/1#c8837874
Válasz erre: Kihagyni rosszabb
2010-02-24T19:33:35+01:00
2010-02-24T19:33:35+01:00
sicc!
http://blog.hu/user/406035
Na, egy ilyen Harcosanyuval az oldaladon, és Boccaccioval a markodban biztos hamar talász valami tartós átmenetit :)
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/01/05/kihagyni_rosszabb/full_commentlist/1#c8837736
Válasz erre: Kihagyni rosszabb
2010-02-24T19:21:39+01:00
2010-02-24T19:21:39+01:00
huvosvadasz
http://blog.hu/user/365048
Egy csomót gépeltem, aztán amikor Harcosanyu elolvasta, csak annyit mondott lefitymálóan, hogy a régiek ezt egy mondatban megfogalmazták:<br />
<br />
"Jobb megtenni és megbánni, mint megbánni, hogy nem tettem meg." - Boccaccio (<a rel="nofollow" href="http://www.citatum.hu/idezet/15920)">www.citatum.hu/idezet/15920)</a><br />
<br />
Na jó, ennyire nem volt frappáns, mert nem tudta, hogy kitől van és nem pontosan idézett, de abból már ki lehetett guglizni.
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/01/05/kihagyni_rosszabb/full_commentlist/1#c8837484
Válasz erre: Kihagyni rosszabb
2010-02-24T18:59:50+01:00
2010-02-24T18:59:50+01:00
sicc!
http://blog.hu/user/406035
Hm... Ma tanultam valamit... :)
https://huvosvadasz.blog.hu/2010/02/11/az_elso_no_1/full_commentlist/1#c8779184
Válasz erre: Az első nő
2010-02-19T21:24:05+01:00
2010-02-19T21:24:05+01:00
Chiacig (törölt)
Jó ez a blog, meglep, hogy nem kommentel senki.