HTML

Hűvös vadász

Csajozás és önreflexió. Tudatos élvezet.

Friss topikok

  • rekettye: ...mondjad! :D (2010.10.27. 00:31) Tovább is van
  • huvosvadasz: Na, úgy látszik sikerült túlzásba vinni az okoskodást a sztorizás kárára :). Semmi nem lett. Egyik... (2010.09.13. 15:41) Hihetően tagadni
  • rekettye: Nohát! Eddig azt hittem, hogy a véleményemmel egyedül vagyok - én lennék ElsőŐ :). Ezek szerint vi... (2010.08.31. 19:46) Mi a cél
  • huvosvadasz: @hemill: Hát sokkal intenzívebb volt az egész szitu, szóval nem annyira meglepő :). De azért neke... (2010.08.27. 22:06) Kamionosok és kurvák
  • huvosvadasz: Hát beakadt ez a félmondat, ha vonatozásról van szó, akkor ez ugrik be először, de szerintem a fél... (2010.08.21. 16:46) Ültünk a vonaton

2010.09.18. 18:13 huvosvadasz

Mielőtt elbotlott

A hajnalban - vagy inkább reggel - lezárt buli után a vasárnapot csak az éjszaka elfogyasztott alkohol tette másnappá. Persze a lány reggeli üzenetére nem válaszoltam, mert attól, hogy ő ilyen kapkodós, attól még kell a vonzalom éledéséhez a várakozás és a bizonytalanság.

Aztán délután írtam egy-két sort, és gondoltam, hogy majd estefele, ha hazaértem, hívom. Épp csak leültem úgy kilenc felé, bepöccintettem a laptopot, hogy megnézzem, hogy válaszolt-e, mielőtt hívom, meg egy picit összeszedtem a kevés alvástól nem épp top formában lévő agyam segítségével a gondolataimat, hogy kellőképp szórakoztató legyek a telefonban. De az üzenet már ott volt,valami halvány célzással arra, hogy megígértem, de nem hívtam. Gyermekkorom kedvenc játszmája: amikor előre leoltanak valamiért, aztán ha mégsem csináltam, akkor némi magyarázkodás után (ami ugye lelkileg eleve vesztes pozíció) félig-meddig kiradírozza a vádló a feketepontot. Ennek az eredője néhány feketepont meg egy jó rakás szürkés maszat. Jóvátétel, mea culpa sosincs a másik oldalon. Pedig az kéne, hogy egálba hozza a vádaskodást.

Na de egy idegen csajszi egy jól ismert játszmával nyilván nem tud sérülést okozni. Annyi történt csak, hogy ő magában rombolta egy kicsit az imidzsemet, ő magában karcolgatta egy kicsit a játékot. De ha már türelmetlen és önbizalomhiányos volt a szentem, akkor legalább kihasználtuk a dolog előnyét is - másnap estére beszéltük meg a randit. Mennyivel kellemesebb ez, mint a szokásos koreográfia. Hétvégén ismerkedés, hét első felében randi egyeztetés, hét második felében vagy vasárnap randi (péntek-szombat leetőleg nyilván nem). Már ha nem úgy alakul, hogy még aznap éjszaka rövidre zárjuk a dolgot. De hát általában azért nem úgy alakul. Csak néha.

Szóval beültünk beszélgetni egy helyre, ami nincs tőle túl messze. Kicsit meglepett, hogy az ilyenkor szokásos szolíd bor, fröccs esetleg sör mellé egy idő után elkezdte pdzegetni, hogy dobjunk már egy felest is. Nem vészes, de mégis minek, ha randizunk és nem kocsmázunk. 11 körül a móka kedvéért jött egy telefon Háziúrtól, amiben arról érdeklődött, hogy otthon alszom-e, mivel hazajött, de a lakáskulcsát kint felejtette. Namost az előző hétvégi egyéjszakásból (is) tudom, hogy fél méteren belül simán lehet hallani, hogy mit mondanak az embernek a telefonba. De ha nem is, akkor is elég nehéz erre úgy válaszolni, hogy az emberrel szemben ülő másik ne vegye le az üzenetet. Lásd a kettővel ezelőtti bejegyzést a tagadhatóság szürke zónájáról (plausible deniability). Igen, felnőttek vagyunk, és jó esetben mindkét ember fejében ott van ez lehetőségként, de ha idő előtt kimondatik, akkor abból csak a baj van.

Na de itt most nem lett és végül a Háziúr sem ugrott oda a kulcsért, gondolom inkább a szüleitől kérte el. Mi záróra környékén távoztunk, én mint egy rendkívül gentle man természetesen felajánlottam, hogy hazakísérem. Ő meg megemlítette, hogy van nála igazi Slivovica amit akkor mindenképp meg kell kóstolnom, mert biztos rosszul tudom, hogy nem szeretem a szilva pálinkát. Meg az más. De nem alhatok ott. Mondtam, hogy eszem ágában sincs.

Aztán a kapuban mégegyszer megbeszéltük, hogy akkor felmegyek, de csak iszunk egy Slivot, meg esetleg egy kis fater féle rozét, de nem alhatok ott. Aztán úgy négyig beszélgettünk, amikor szóbahozta, hogy hát nagyon késő van, ha akarok ott aludhatok, de nem lesz szex, meg korán kel. Hétkor. Mondtam, hogy kösz nem, simán hazamegyek. Aztán huzakodtunk egy kicsit azon, hogy rossz fejség-e engen az éjszaka közepén hazaküldeni, amikor nincs tömegközlekedés (átszállás nélkül haza tudok buszozni tőle). Végül azzal szereltem le, hogy nem alszom együtt olyan nővel, akivel nem dugtam. Ettől egy picit felszaladt a szemöldöke, de a magyarázat után igazat adott - akkor felborulna az intimitás és a vágy egyensúlya. Együtt aludni valakivel elég intim dolog. Márpedig ha az intimitást gyorsabban fokozzuk, mint a szexualitást, abból barátkozósdi lesz. Ez pl. nekem olyan testvérség felé tolná el a kapcsolat hangulatát.

Na meg aztán a fenének sincs kedve sem felkelni pár óra alvás után, sem ott vekemgeni egy vonzó nő mellett az ágyban. Úgyhogy szépen menetfelszerelésbe vágtam magam, hogy elinduljak. Persze ha egy nő az éjszaka közepén felvisz a lakására, akkor bármi tis mond, benne van a pakliban a szex. Sőt, annak a hangoztatása, hogy nem lesz szex pontosan ennek a jele. Ugyan kire reagál, amikor ezt mondja? Nyilván nem rám, mert a fejembe nem láthat. Akkor viszont csak saját magára.

A búcsúzkodás elég marasztalósra sikerült. Persze a tisztesség kedvéért még egyszer, még értelmetlenebb körülmények között elhangzott egy az előzőhöz hasonló kijelentés, de az már tényleg az utolsó kör volt az udvaron.

Utólag visszanézve, bár most nem volt szándékos manipuláció a viselkedésemben, ez megint ugyanaz a mechanizmus (trükköt ugye nem írhatok, mert nem csináltam, csak történt), ami korábban már kétszer is eredményre vezetett. Egyszer - ex típusú lánynál - egy szinte megszólalásig hasonló szituban. Scarcity principle: amiről azt hitted, hogy megvan, azt nagyon fájdalmas dolog elveszteni és ha úgy látod, hogy el fog veszni, akkor sokkal jobban kell, mint előtte kellett.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://huvosvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr292302236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása