HTML

Hűvös vadász

Csajozás és önreflexió. Tudatos élvezet.

Friss topikok

  • rekettye: ...mondjad! :D (2010.10.27. 00:31) Tovább is van
  • huvosvadasz: Na, úgy látszik sikerült túlzásba vinni az okoskodást a sztorizás kárára :). Semmi nem lett. Egyik... (2010.09.13. 15:41) Hihetően tagadni
  • rekettye: Nohát! Eddig azt hittem, hogy a véleményemmel egyedül vagyok - én lennék ElsőŐ :). Ezek szerint vi... (2010.08.31. 19:46) Mi a cél
  • huvosvadasz: @hemill: Hát sokkal intenzívebb volt az egész szitu, szóval nem annyira meglepő :). De azért neke... (2010.08.27. 22:06) Kamionosok és kurvák
  • huvosvadasz: Hát beakadt ez a félmondat, ha vonatozásról van szó, akkor ez ugrik be először, de szerintem a fél... (2010.08.21. 16:46) Ültünk a vonaton

2010.08.10. 20:22 huvosvadasz

Ültünk a vonaton

Na, hogy legyen valami nőmentes történet is. Hárman vonatoztunk hazafelé az edzőtáboról egy valószínűtlen és természetesen légkondícionálatlan Bzmot-on, amikor másfél óra zötykölődés után az egyik haver megkérdezi tőlem, hogy nem érzem-e a cigi szagot. Mondtam neki, hogy biztos csak valamelyik arc dohányos azok közül, akik mellette tolongtak, hogy majd a következő megállónál leszáljanak. Mert ahhoz mindig előre tolongani kell.

Aztán én is megéreztem, és kiszúrtuk, hogy egy faszi vígan cigizget a nemdohányzó kocsiban. A haver el is indult lebeszélni, én meg mentem nyomatékosítani a mondanivalóját. Nem sakkozók vagyunk, de rajta kevésbé látszik az, ami rajtam meg jobban. Két lépést kellett volna csak megtennem, de már az elsőnél felborítottam egy banyatankot (nyuggerek által használt kerekes szatyor), ami elfoglalta a folyosó felét. De én egy udvarias gyerek vagyok, ezért ahelyett, hogy rámordultam volna a nem annyira öreg emberre, hogy a faszért nem tudja máshova rakni, szépen elnézést kértem miután visszaállítottam az úttorlaszt.

Az meg, hogy a fiatalok a bunkók - szemben azokkal, akik nem tartják magukat fiatalnak - egy olyan sztereotípia, amit az egyébként MÁV-Start pólban feszengő hatvan körüli úr nem akart tovább erősíteni. Kedvesen megkérdezte tőlünk, hogy mit mászkálunk és miért nem ülünk le már a seggünkre. Csak így, finoman, ahogy úriemberek közt illik. Miután eloltattuk a cigit, közöltem az öreggel, hogy egy picit talán udvariatlan volt velem. Elnézést kért, de valahogy azt gyanítom, hogy nem az őszinte megbánás mondatta ki vele, inkább csak akkor nézett meg jobban magának.

Amúgy érdekes volt tíz nap elszigeteltség után szembesülni a türelmetlen, intoleráns társadalmunkkal, mint mindig... Pedig a kocsiban nem volt több, mint harminc ember, ezek közül is csak max a felét láttuk. Ebből az egyik szemrebbenés nélkül rágyújt a nemdohányzó kocsiban, másik kettő kurvaanyázik a kijelölt helyen bicajjal vonatozókkal, hogy nehét tőlük a fel- és leszállás (ők spec nem szálltak semerre, csak ugattak), a harmadik meg leolt egy apró balesetért, amiért ő a felelős.

Az a jó ezekben az edzőtáborokban, hogy utána egy pár hétig az ilyen balfaszokon, meg az előző bejegyzésben szereplő hülye picsán csak mosolyog az ember. Tudati reakció van, érzelmi nincs.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://huvosvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr452210817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rekettye 2010.08.21. 14:09:49

Az "ülünk a vonaton"-ból először azt hittem, kicsit távolabbra tekint vissza a poszt :).

Egyébként pedig egy csajozós blogot a csajozós sztorikért olvasol (nem is kommentelte senki mostanáig), honnan a kényszer, hogy más is legyen?

Különben tetszik a sztori, lendületes a stílusod :)

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.08.21. 16:46:49

Hát beakadt ez a félmondat, ha vonatozásról van szó, akkor ez ugrik be először, de szerintem a fél ország így van ezzel :).

Na, azért 1-2 komment beesik néha, de tényleg elég ritka. Nyilván az ilyen személyes történetekhez nem sok hozzáfűzni valója van egy idegenennek, az a kevés ismerős meg aki tud a blogról, személyesen reagál.

A kényszer kettős. Először is az egész úgy indult, hogy pont egy éve, amikor eldördült a startpisztoly, akkor elkezdtem sokat beszélgetni Harcosanyuval a csajozásról-pasizásról. Mondtunk egymásnak okosakat és úgy éreztük, hogy ebből tök jó észosztó blogot lehetne írni. Aztán menet közben ez többször előjött, mivel rendszeresen coach-olom (istenem, de interdiszciplináris vagyok), meg elemzem a saját sztorijaimat is (lásd a mottót), amikből néha kiesnek felismerések.

A másik ok elég profán - jólesik az észosztás, meg ha kap valami visszajelzést az ember. És ahogy írtad ez a sztorizgatásnál kevésbé sanszos. Azon is gondolkodtam, hogy simán csinálok egy másik, észosztós blogot, aztán kész. Ahogy mondod aki ezt olvassa, az sztorikat akar, a többi nem érdekli. Ja, és kösz a visszajelzést. Szerintem is szórakoztató vagyok ;).
süti beállítások módosítása