HTML

Hűvös vadász

Csajozás és önreflexió. Tudatos élvezet.

Friss topikok

  • rekettye: ...mondjad! :D (2010.10.27. 00:31) Tovább is van
  • huvosvadasz: Na, úgy látszik sikerült túlzásba vinni az okoskodást a sztorizás kárára :). Semmi nem lett. Egyik... (2010.09.13. 15:41) Hihetően tagadni
  • rekettye: Nohát! Eddig azt hittem, hogy a véleményemmel egyedül vagyok - én lennék ElsőŐ :). Ezek szerint vi... (2010.08.31. 19:46) Mi a cél
  • huvosvadasz: @hemill: Hát sokkal intenzívebb volt az egész szitu, szóval nem annyira meglepő :). De azért neke... (2010.08.27. 22:06) Kamionosok és kurvák
  • huvosvadasz: Hát beakadt ez a félmondat, ha vonatozásról van szó, akkor ez ugrik be először, de szerintem a fél... (2010.08.21. 16:46) Ültünk a vonaton

2010.04.07. 21:34 huvosvadasz

Ha a hang lehangol

Épp az előbb beszéltem a Fognyűvő lánnyal. Nem volt egyszerű utolérni, de megint kiderült, hogy ha valaki akar valamit az embertől, az elég látványos tud lenni. Tegnap este - útban a hétfői lánnyal megbeszélt randira - rácsörögtem a villamosmegállóból, de nem vette fel. Egy órával később rám SMS-ezett, hogy térerő így meg úgy, de SMS-ezni azért tudunk, beszélni csak másnap. Ugye, aki akar. Mondjuk én nem akartam, hülyén vette volna ki magát egy másik nő lakásán, de amúgy is csak egy körül vettem észre, hogy írt.

Na de ilyen telefonélményem sem volt még. Az iwiw-es képek alapján egy vékony, időnként kifejezetten trendi cicababának öltőző, de a levelek alapján értelmes és kedves 29 éves csajt hívtam fel, de hang alapján ítélve egy negyvenes, dohányos, enyhén túlsúlyos nővel beszéltem, aki még keményen raccsolt is. Lelohasztó. Nem tudom fejben összerakni a képpel. Vasárnap majd kiderül, hogy hogy is áll ez össze. Egyáltalán nem lenne baj, ha sehogy sem állna össze, mert van elég levarrandó elvarrandó szál nélküle is.

Most pedig elhúzok bulizni Harcos anyuval és Lúzer-type sráccal. Szigorúan csak a zene és a szesz játszik, semmi nőzés.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://huvosvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr501902805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hemill 2010.04.10. 15:46:32

Ma akadtam rá a blogodra, végig is olvastam az összeset. Jókat írsz, segít jobban belelátni a dolgokba így "kezdőként". :D
Érdekes dolog ez a netes társkeresés, én is próbálkozgatok vele egy ideje, de már befejeztem, inkább a személyes kontaktusra hajazok. Ezeken a társkeresős oldalakon, ha elvétve lehet "normális" nőt találni.
Tegnap volt, h egy nővel kölcsönösen bejöttünk egymásnak, erre írtam neki egy levelet és már meg is kaptam, h ő csak kíváncsiságból van fent, remélem nem haragszom.
Nem haragszom, de ne ott fényesítse az egóját, elszállt csaj már épp elég van.

További jó írást és persze nőzést!

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.04.10. 18:05:01

@hemill: Köszi. Még keresem a stílust meg a formát. Eredetileg egy olyan blogot akartam írni, ami tematikusan körbejárja az ismerkedést, a netes tapasztalatokkal kezdve. De közben elkezdtek nagyon történni a dolgok, amiket szórakoztató volt mesélni a haveroknak, gondoltam megírni is az lesz. Viszont így egy kicsit kuszának tűnik, hogy a sztorik keverednek a megfigyelésekkel, szóval majd valószínűleg szétválasztom a kettőt.

Az, hogy a neten alig van normális csaj, nem igaz. Viszont a nők többsége is azt mondogatja (nem reprezentatív, csak akikkel szóbaállunk egymással), hogy alig van normális pasi. Pedig hát van, csak a keserű tapasztalatok miatt - amik a hibás elvárásokon alapulnak - mindenki (nők, férfiak) türelmetlenebbül és bunkóbban viselkednek egymással, mint ahogy azt a való életben tennék.

Ennek részben a rossz társkereső rendszerek az okai. Roszzak definíció szerint, mert nem veszik figyelembe ezt a hatást, pedig hát a legtöbb 5-10 éve üzemel. Mindenesetre a séma amellett, hogy rossz, évtizedes.

Amit te felhasználóként tehetsz az az, hogy az elvárásaidat alakítod, pl. egy levelezéstől, beszélgetéstől nem vársz sokat az első 2-3 üzenetváltásig. Hogy a te esetedben a csaj csak lepattintott, vagy tényleg "kíváncsiságból" volt fent, azt nem tudom, akármilyen jól is csináld amit csinálsz, ilyenekbe mindig bele lehet futni. A legvalószínűbb persze az, hogy csak kíváncsiskodik, de azért ha ügyes vagy (és/vagy nagyon bejössz neki), akkor azért el lehet csábítani. Pont a kíváncsiságával vagy az egófényezés iránti igényével lehet megfogni. Ha lehet.

hemill 2010.04.10. 20:12:33

a lepantintás eset nem nagyon jöhet szóba, mert (elvetemültégemben) felvettem ezt a lovehunter alkalmazást iwiwen, őtt ő kezdeményezett, de mind1 a távolság miatt úgyis elérhetetlen.
viszont nem régen találkoztam ez által egy másik hölgyeménnyel, őt viszont nagyon nahéz kiismerni, vagy csak simán nem illünk.

a blog úgy jó ahogy van, további beszámolókat várok :D
süti beállítások módosítása