HTML

Hűvös vadász

Csajozás és önreflexió. Tudatos élvezet.

Friss topikok

  • rekettye: ...mondjad! :D (2010.10.27. 00:31) Tovább is van
  • huvosvadasz: Na, úgy látszik sikerült túlzásba vinni az okoskodást a sztorizás kárára :). Semmi nem lett. Egyik... (2010.09.13. 15:41) Hihetően tagadni
  • rekettye: Nohát! Eddig azt hittem, hogy a véleményemmel egyedül vagyok - én lennék ElsőŐ :). Ezek szerint vi... (2010.08.31. 19:46) Mi a cél
  • huvosvadasz: @hemill: Hát sokkal intenzívebb volt az egész szitu, szóval nem annyira meglepő :). De azért neke... (2010.08.27. 22:06) Kamionosok és kurvák
  • huvosvadasz: Hát beakadt ez a félmondat, ha vonatozásról van szó, akkor ez ugrik be először, de szerintem a fél... (2010.08.21. 16:46) Ültünk a vonaton

2010.01.10. 12:31 huvosvadasz

Mindenki szeret leselkedni

Péntek este felugrott hozzám a gyermekes barátnőm, akiről asszem azt hazudtam, hogy Zsófinak hívják, de most nem fogom visszanézni, mert lusta vagyok, és mert a névvel úgyis nehezebb azonosítani. Kiafasz jegyzi azt meg. Szóval másodszor nyüglődik a relatív friss pasijával és ilyenkor mindig jó neki velem beszélgetni. Bevallom őszintén valahol azért mindig örülök, amikor előkerül egy szakítófélben levő vagy legalábbis a párjára berágott ismerős. Persze barátként sajnálom, hogy megint kiderült, hogy nem azzal az illetővel lesz ásókapa, de az a helyzet, hogy szinte mindenki, akivel eljárkálhatnék úgy éli az életét, hogy ha épp boldog vagy akár csak rendben van a kapcsolata, akkor max 1-2 havonta egy kávé vagy egy sör. Vagy sok sör, több kávé, vacsora, bármi csak ne menjünk emberek közé. Nők közelébe. Ilyenkor viszont rajtuk van az ötperc és dacból, bosszúból, búfelejtésnek bele akarnak ugrani az éjszakába, amire persze kb. én vagyok a legjobb tippjük.

A tegnapi este is úgy indult, hogy feljön dumálni, aztán buli. Ebből persze az lett, hogy amíg odaértünk a Toldiba, addig látott vagy három dolgot, amiről beugrott neki, hogy valójában azért nem olyan erős benne az elhatározás, hogy nem hagyja tovább szívatni magát a pasi által.

Így hát beszélgetés után beszélgetéssel folyatódott az este és hússzor végigrágtuk hogy mit gondolhat, milyen esélyek vannak még, milyen esetben folytatható, milyen esetben nem stb. Szerintem egyébként túlzottan is ad a szavamra, mintha én lennék a pasija modellje, akivel mindenféle whitebox kísérleteket lehet végezni, mivel én el is mondom, hogy mit miért gondolok. Sőt, nem is csak ennek a példánynak, hanem bármelyiknek. Na nem mintha sok lett volna belőlük. Azóta, hogy én visszatértem a családi temetőből ez a második arc, előtte meg azért nem nagyon találkoztunk. De rendben van ez így - mindenképp érdemes megpróbálni az ellenséges frontvonalak mögé látni, ahhoz meg nem árt egy informátor. Kölcsönös alapon. Így mindenki csak nyer.

Azért kíváncsi vagyok a végeredményre, mert eddig ezzel a fickóval kapcsolatban mindig mellélőttem. Persze ezt olyan határozottan és olyan nagy megalapozottsággal tettem, hogy Zsófiban fel sem merült, hogy egyáltalán nem viszi előbbre, ha velem beszélget.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://huvosvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr901660377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása