HTML

Hűvös vadász

Csajozás és önreflexió. Tudatos élvezet.

Friss topikok

  • rekettye: ...mondjad! :D (2010.10.27. 00:31) Tovább is van
  • huvosvadasz: Na, úgy látszik sikerült túlzásba vinni az okoskodást a sztorizás kárára :). Semmi nem lett. Egyik... (2010.09.13. 15:41) Hihetően tagadni
  • rekettye: Nohát! Eddig azt hittem, hogy a véleményemmel egyedül vagyok - én lennék ElsőŐ :). Ezek szerint vi... (2010.08.31. 19:46) Mi a cél
  • huvosvadasz: @hemill: Hát sokkal intenzívebb volt az egész szitu, szóval nem annyira meglepő :). De azért neke... (2010.08.27. 22:06) Kamionosok és kurvák
  • huvosvadasz: Hát beakadt ez a félmondat, ha vonatozásról van szó, akkor ez ugrik be először, de szerintem a fél... (2010.08.21. 16:46) Ültünk a vonaton

2010.01.13. 09:28 huvosvadasz

Cikknek látszó hirdetés és önbuktató cenzúra a Velveten

Meglepő és váratlan cenzori húzás áldozata lettem tegnap a velveten. Csak úgy szórakozásból odakommenteltem a Beindít a szerelemkrém, de nyalva kiábrándító című cikk alá, aztán pár órával később visszanéztem és hopp, eltűnt a megjegyzésem. A cikkben női ajzószereket teszteltek: helyileg alkalmazandó pina krémeket és orálisan applikálandó - a fasszal szemben nyilvánvalóan a híres placebó elven működő - szereket. A krémek elég jó áron voltak, kb. 5-6 rugó egy tubus. Erre annyi volt a megjegyzésem, hogy a leírtak alapján, miszerint a krém az alkalmazás helyén bizsergető, melengető érzést kelt, eléggé hasonló ahhoz, amit egyes gyártók óvszerei produkálnak. És azokból kapható sikosító is, szintén hasonló adalékanyaggal és szerintem olcsóbban.

Csak egy ártatlan megjegyzés volt részemről. Onnan nézve úgy látszik nem. Tehát a cikk valójában nem cikk, hanem egy bújtatott, jelölés nélküli reklám. A végén ott is van egy link a webáruházra, ami a reklámot megrendelte. Izé.... aminek a jóvoltából kipróbálhatták a lányok a csodát. Legyen, leszarom. Csakhogy.... a fizetett hirdetést jelölni kell, a PR cikkek alján egy (X) jellel szokták. Itt nincs ilyen. Ha nem fizetett hirdetés akkor meg a jó francért vágták ki a kommentet? Én oda nem írtam le, hogy pl. a Durexnek meg a LifeStylesnak van ilyen gumija és hogy asszem a Durexnek sikosítója is. De még az se lenne indok. Nekem nem fáj a kommentem törlése, de a reakció elég gusztustalan ahogy a bújtatott hirdetés is. Kipróbáltuk, tetszett, használjátok lányok itt a link. Ja, de ne beszéljétek meg, hogy tudtok jobbat, olcsóbbat vagy akár csak mást, mert akkor bedurcizik a hirdető. Izé, akinek a jóvoltából, tudjátok...

Na utána is néztem a dolognak... jól emlékeztem, amíg a reklámozott - izé tesztelt - fantáziadús nevű gyógyszernek kinéző krémek 5-6000Ft áron kaphatók (40 ill. 80 ml), addig az első webáruházban, amit a gugli kidob, a Durex Warming sikosító csak 1700 (50 ml), vagyis feleannyiból jön ki, mint az olcsóbbik tesztelt termék. És persze ha választanom kéne egy sosem hallott nevű cég "Spanyol szerelemkrém", "MegaKlitorisz" vagy "Libido-Creme" nevű, ki tudja hogy és ki által bevizsgált, vagy egy ismert márka nagy tételben gyártott és boltban polcról kapható terméke között, akkor nem lenne nagyon nehéz dolgom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://huvosvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr141668335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása