HTML

Hűvös vadász

Csajozás és önreflexió. Tudatos élvezet.

Friss topikok

  • rekettye: ...mondjad! :D (2010.10.27. 00:31) Tovább is van
  • huvosvadasz: Na, úgy látszik sikerült túlzásba vinni az okoskodást a sztorizás kárára :). Semmi nem lett. Egyik... (2010.09.13. 15:41) Hihetően tagadni
  • rekettye: Nohát! Eddig azt hittem, hogy a véleményemmel egyedül vagyok - én lennék ElsőŐ :). Ezek szerint vi... (2010.08.31. 19:46) Mi a cél
  • huvosvadasz: @hemill: Hát sokkal intenzívebb volt az egész szitu, szóval nem annyira meglepő :). De azért neke... (2010.08.27. 22:06) Kamionosok és kurvák
  • huvosvadasz: Hát beakadt ez a félmondat, ha vonatozásról van szó, akkor ez ugrik be először, de szerintem a fél... (2010.08.21. 16:46) Ültünk a vonaton

2010.04.15. 09:35 huvosvadasz

Csak kinyitom és belenézek a lelkedbe

Egy idő után biztos ez is hozzá fog járulni ahhoz, hogy feladjam ezt az életformát. Mindig új embereket megismerni, új problémákról hallani, új gyerekkorok új történeteit végighallgatni, új rokonokat a képbeilleszteni rendkívül fárasztó és unalmas lesz egy idő után. Minden ismétlődik, csak az apró részletek mások. Más a minta, néha kisebb, néha nagyobb, de a tejesköcsög mindig tejesköcsög marad. De még nem tartok ott, épp csak kezd kurvára nem érdekelni az elején.



Tegnap megint a Mázas lánynál jártam, miután elvégeztem a kötelező kapcsolatápolást és szervezést a következő delikvensekkel. Féléjfélre áttaxiztam hozzá, kellemes kanapén hempergős beszélgetéssel hangolódtunk egymásra. Már nem volt annyira mesterkélt, mint korábban, és amikor egymásba gabalyodtunk akkor is határozottan nagyonn volt a harmónia. Aztán megint az lett, hogy a szeretkezés szép lassan átalakult hosszas reszeléssé. Az első pár visszafordulás mindig nehéz, de már csak a saját élvezete fokozásáért is megteszi az ember. A következők aztán iszonyú nehezen jönnek össze. Közben ott dübörög az agyadban, hogy menj már el bazmeg. De nem megy. Ha tudna, nem tartana addig, hogy dübörögjön. Aaztán egyszer csak elmúlik, és marad a csiholás.



Egyszer csak egymásra néztünk, nevettünk egyet, aztán abbahagytuk. Nekiállt teázni, én meg analizálni. Megkérdeztem, hogy mégis mi a baj. Nem tudta. Előadott valami mesét arról, hogy ő sem érti magát, hogy velem csak reagál,, pedig ő mindig irányít. A szexben is. Nehezen rakom ezt össze az egy héttel ezelőtti első közös éjszakával, amikor a passzivitása miatt indultam el hazafelé, de az előadás hiteles volt. Mázmentes és körítés mentes. Azt mondta nem döntötte még el, hogy mit akar rőlem. Ami furán hangzik, mert nyilván nem csak az ő döntése, ebből következően meg ennek a kimondása nem szerencsés. Felesleges. Viszont őszinte volt. Aztán belement abba, hogy igazából az életében és a munkájában is elvesztette a lendületet az elmúlt két hónapban, én meg tovább kerestettem vele az okot. Végül talált egy barátnőt a hátára kapaszkodva.



Közben persze én is meséltem magamról, a kis titkomról, a nagy felfedezésemről, ami kurvára nem érdekel senkit. Pedig meghatározta a gyerekkoromat és ezen keresztül a jelenemet. Na de a lényeg nem ez volt, hanem hogy leolvadt a máz, ami engem rohadtul irritált. Továbbra sem akarok tőle semmit és szerintem ő sem tőlem, mégis ez így a maga módján érdekessé és kellemessé teszi ezt a találkozást.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://huvosvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr531922508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hemill 2010.04.15. 21:39:36

most én is vmi ilyesmiben hánykolódok, "Továbbra sem akarok tőle semmit és szerintem ő sem tőlem"
de majd a hétvége eldönti, h mi is lesz ennek a sorsa.
azt hiszem jobb lesz más után néznem.

a "kis titkodra" meg kíváncsi vagyok, hátha mondasz vmi újat. :)

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.04.16. 16:23:51

Ó, én annyira azért nem hánykolódom, vannak mellette alternatívák, és neki is vannak mellettem. Innentől kezdve viszont eléggé nem érdekel. Sajnos ez a női szerepbe nem fér bele. Az semmiképp, hogy ezt nagy arccal vállalja valaki.

Nem tudom, hogy milyen életszakaszban vagy, de van olyan,amikor az ilyen vekengő csajok mellett nyugodtan lehet élni az életet. Aztán vagy bejön időközben, vagy nem. Komoly persze így nem lehet. De ha meg komoly kapcsolatra vágyik valaki, akkor eleve nem szabad leragadni az ilyen nőknél és játszmáknál.

A kis titok nekem érdekes csak igazából, rólam szól, és eddig bárkinek elmeséltem, pont leszarta. Beleértve a Mázas lányt is egy lelkizős hajnalon. Szerintem csak addig izgi, amig nem beszélek róla. :)

hemill 2010.04.16. 18:56:18

igen, vmi nekem azt sugalja, h csak azért foglalkozom vele, mert jelenleg nincs más.

sajnos 20 éves létemre, kezdőnek tekintem magam, de majd alakul ez :)

látom magam előtt, ahogy a nő izgulva várja, h elmond neki, de utána meg csak unott fejjel néz, lehet az lesz a "kiválasztott" aki nagyon is érdekesnek találja :D

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.04.16. 20:43:02

Ó bazmeg, én húszévesen vesztettem el a szüzességem, akkor volt az első nőm, akibe mocskos mód szerelmes voltam. Aztán pár hónap után kirúgott. Csajozni, ismerkedni meg csak tíz évvel később áltam neki. Szóval van 10 év forod. :)

Most olvastam egy Popper idézetet a halálhírét közlő cikkben, ami kurvára idevág. És persze részben önigazolás, de ha nem az lenne, nem mondanám, hogy idevág:

"Egyet tanácsolhatok: nem szabad az élményeket meg nem élni. Ha valaki jól élte végig az óvodáséveit, iskolásként nem akar újra óvodás lenni. Ha megélte mindazt, amit az élet kínál egy gyereknek, egy felnőttnek vagy egy idősebb embernek, akkor nem lesz baj. Ha pótlandókat görget maga előtt, akkor lesz a baj. Ki kell iktatni az érzést, hogy átmeneti korszakok vannak az életben. Nincsenek. Az az életem, amit élek, nincs átmeneti korszak, az időskor sem az" - nyilatkozta tavaly a Népszabadságnak Popper az öregségről, és a halálról.

Na hát ez. Én nem éltem meg egy szakszt, nem játszottam ki magam, ezért most pótlom. Ha nem így lett volna, akkor ma vagy másképp lenne, vagy nem. De nem is ez a lényeg, hanem ami most van.
süti beállítások módosítása