HTML

Hűvös vadász

Csajozás és önreflexió. Tudatos élvezet.

Friss topikok

  • rekettye: ...mondjad! :D (2010.10.27. 00:31) Tovább is van
  • huvosvadasz: Na, úgy látszik sikerült túlzásba vinni az okoskodást a sztorizás kárára :). Semmi nem lett. Egyik... (2010.09.13. 15:41) Hihetően tagadni
  • rekettye: Nohát! Eddig azt hittem, hogy a véleményemmel egyedül vagyok - én lennék ElsőŐ :). Ezek szerint vi... (2010.08.31. 19:46) Mi a cél
  • huvosvadasz: @hemill: Hát sokkal intenzívebb volt az egész szitu, szóval nem annyira meglepő :). De azért neke... (2010.08.27. 22:06) Kamionosok és kurvák
  • huvosvadasz: Hát beakadt ez a félmondat, ha vonatozásról van szó, akkor ez ugrik be először, de szerintem a fél... (2010.08.21. 16:46) Ültünk a vonaton

2010.07.26. 09:30 huvosvadasz

Megy ez

Na, csak hogy ne mindig arról írogassak, hogy melyik balfaszkodásomból mit tanultam, a pénteki vadászaton kitettem magamért. De tényleg csak ezért. Esetleg még az motiválhatott, hogy klasz, szinte a mesterkéltség és a megtervezettség gyanúját a blogra vetítő ívet adjak a történetnek. Lám-lám, csak gondolkodni kell egy kicsit és jönnek a felismerések, majd hirtelen az eredmények, mint egy hollywoodi filmben. Bár ott talán a gondolkodás ritkábban kap akkora hangsúlyt, lévén az nem annyira szexi.

Szokás szerint a Holdudvart céloztuk meg, mert az jó. Amikor odaértem, Magashelyes meg két másik ex-kolléga már épp készült bepunnyadni. Ők nemsokára haza is mentek, mi meg Magashelyessel nekiláttunk felmérni a terepet. Mivel ő még mindig a három hónappal ezelőtti ecopub "legjobb nőjével" jár - ej, de szépen mondtam - ezért részéről volt némi izgalom, ogy feltűnik a lány, és ezzel elrontja mindkettőnk estéjét. Hát volt olyan szerencséje, hogy szembetalálkozzon vele a bejáratnál, amíg én egy régi-régi edzőtársammal beszélgettem. Ott el is kezdett lepattanni rólam azzal, hogy nem akarja elrontani az estémet. Pedig kifejezetten ígéretes volt a dolog, mivel ott volt a legjobbnő húga is, vagyis lehetett volna négyesben barátkozni, táncikálni, ami mindenképp hatékonyabb módszer az ismerkedésre, mint macsó módon támasztani egy sörrel a falat. De a lányok eléggé karót nyelt módon viselkedtek, amiben tuti benne volt Magashelyes keze is, és úgy egy óra munkával le is pattintotta őket. Én közben szépen odamentem egy szőkéhez, akinek még május környékén gyűjtöttem be a számát, hogy aztán sose hívjam fel. Két vagy három hete az Első Ő-vel már láttuk ugyanitt, akkor nagyon nézett. Most csak köszöntünk, aztán - de csak azért mert tényleg így a nehezebb - nem egyből mentem oda, csak pár perccel később. Amikor ráúsztam, akkor egy pillanatra elkapott a hú, mit fogok mondani érzés, ezért a legegyszerűbb megoldást választottam, nem mondtam semmit. Persze a hangomat hallatni kellett, ezért odadobtam egy "Na hello, mi a helyzet?" szerű hangsort. És ahogy várható volt, elég hamar adott témát: "Nem hívtál fel".

Egész jól elbeszélgettünk a semmiről, én konstatáltam, hogy eléggé vonzódik hozzám, ezért úgy 15-20 perc után ott is hagytam azzal, hogy meg kell néznem, az akkor már a pultnál árválkodó Magashelyest. Gondoltam körbenézünk, aztán legfeljebb visszamegyek hozzá, vagy a hétvégén felhívom. Ennek egyébként elég jól megágyaztam, amikor kifejtettem, hogy miért nem hívtam fel. Vasárnap kicsit gondolkodtam is rajta, hogy felhívom.

A tervnek az tett keresztbe, hogy amikor odaálltam a pulthoz venni egy sört akkor egymás után megbámult egy harminc plusszos vörös és egy magas szőke. A szőkét elvitték mire megkaptam a sört, a vörös meg pont Magashelyes mellett állt, így eléggé elutasítónak tűnhetett, hogy nem szólítottam le. A szőke sem nézett vissza az este folyamán később. Ezzel kapcsolatban tettem is egy felismerést - ha egy nővel szemezünk és nem csinálunk semmit, az neki valószínűleg egy relatív erős elutasítás. Ő azzal, hogy belemegy ebbe a szemezősdibe (és itt mindkét lány addig bámult, amíg oda nem néztem) lényegében nyít felénk, kiadja magát, erre nem reagálni további nyitással egyenlő az elutasítással. Szinte olyan lehet, mint amikor mi leszólítjuk őket, ők meg elhajtanak két szó után. Nyilván többet nem megy oda akinek esze van.

Na de volt még elég nő, besétáltunk a tánctér szélére falat támasztani és sört markolni Magashelyessel. Elvonult előttünk két lányka, akiket már talán korábban is láttunk. Illetve jöttek befele lendületesen, aztán megálltak mellettünk táncolni. Pontosabban mellettem. Mondtam is Magashelyesnek, hogy esetleg mozduljunk rájuk, mert neki is erősen bejött az egyik lányka. Persze húzódozott, aztán fél percen belül odébb is mentek a lányok, amit Magashelyes úgy értékelt, hogy na ugye, nem ránk kíváncsiak, én meg úgy, hogy na látod, hogy csak azért álltak itt le, mert táncolni beljebb kényelmesebb. Pár számmal később elkapott a boogie mindkettőnket, de én a falmellett rugózás helyett arra navigáltam, ahol az előbbi két lány mozgott. Nagy nehezen jött a vadásztárs is. Persze a lányokra akadtak a részeg lúzerek, mert már elég késő volt.

Kicsit odébb is mentünk, mert eléggé zavart az egyik fickó aki az ismerkedésnek azt a rendkívül gyakori, ámde kevésbé hatákony formáját választotta, hogy a lányok mellett egyensúlyozva gondterhelt arckifejezéssel bámul. A gondterheltséget az egyensúly gyakorlat bonyolultsága okozza. Azt pedig a bedöntött szesz mennyisége.

Pár perc múlva már engem taposott az engem érdeklő lány, az IgaziSpanyol. Amúgy egyáltalán nem spanyol és nem is néz ki annak, szemben a barátnőjével, a Spanyol lánnyal, aki szintén egyáltalán nem spanyol, viszont annak néz ki. Ha már ott volt, nem vacakoltam - és ez az utóbbi idő vekengéseit elnézve nagy szó - hanem megkértem, hogy ne jöjjenek mindig utánunk, mert vonzzák a részeg pasikat. Igen, ez a látszat ellenére egy abszolút működő leszólítás volt, mert volt benne némi viccel kevert szemtelenség, és amúgy is, szinte bármi működik, ami elég meglepő és amire könnyű reagálni. Ott is maradt táncolni velünk egy-két számot, közben időnként beszélgettünk, nevetgélt, jól ment. Aztán az egyik szám közben elkezdett Magashelyessel dumálni, meg is érintette, amíg az én érintéseimre, ha jól emlékszem nem reagált. Kicsit bepöccentem, hogy na talán ezt ne.

Korábban a beszélgetés alatt tett valami utalást arra, hogy a barátnőjénél, a Spanyol lánynál kéne próbálkoznom, de azt akkor nem vettem komolyan. Aztán ő elment megkeresni a barátnőt, mi meg kimentünk levegőzni. Kb. 3 méterre álltunk meg a barátnőtől, mondtam is Magashelyesnek, hogy ott a csaj, akit az IgaziSpanyol keres. Ő meg azonnal rámozdult a lányra, és már vitte is befele. Én sem akartam kint ácsorogni, és az sem tűnt jó alternatívának, hogy két nő között seggre üljek, szóval mentem utánuk. És hát ugye a Spanyol lány hátranézve mosolygott rendesen. Csak hát gyertyát tartani sem akartam, Magashelyes meg szinte mindenkit levesz a lábáról, akit megtáncoltat. Közben megláttam az IgaziSpanyol lányt, épp valami lúzernek kinéző arcokkal beszélgetett, akik közül az egyik csak határeset lúzer volt, és aki érintgette is rendesen, de elég hamar kiderült a lány testbeszédéből, hogy a figura nem nyerő. Gondoltam tökösségi és vonzerő próbának is jó lesz, ha odasétálok és ebben a szituban közlöm a lánnyal, hogy megtaláltuk a barátnőjét. Jó volt. Olyan hideg "OK, köszi" volt a válasz, hogy a pöcsöm is majdnem lefagyott tőle.

Pár perccel később elmentem Magashelyesék mellett, akik egyáltalán nem táncoltak, a Spanyol lány meg engem kérdezett, hogy nem vagyunk-e szomjasak. Na, ez a szerdai kaland után nem a legjobb nyitás volt felém. Miután a "nem, miért te az vagy?" kérdésre igennel válaszolt, mondtam neki, hogy akkor mondja azt.

Irány a pult hármasban. Valahogy nem volt hozzá hangulatom. Adott egy csaj, akit kiszúrtam magamnak és Magashelyesre mozdulna. Magashelyes egy másik szuperül kinéző nőt vonszol maga után, aki eredetileg rám mozdult volna. Én itt besokaltam és kiszálltam. Megálltam az ajtóban, ők a pultnál. Járattam az agyam, hogy hogy lehet ezt visszahozni nyerőbe. Közben láttam, hogy a Spanyol lány már megint a telefonját nyomogatja, próbálja felhívni az IgaziSpanyolt. Na, erre odamentem, és megmondtam, hogy ott áll ám a barátnő a pult túloldalán, úgy tíz méterre.

(folyt. köv.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://huvosvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr322176211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása