HTML

Hűvös vadász

Csajozás és önreflexió. Tudatos élvezet.

Friss topikok

  • rekettye: ...mondjad! :D (2010.10.27. 00:31) Tovább is van
  • huvosvadasz: Na, úgy látszik sikerült túlzásba vinni az okoskodást a sztorizás kárára :). Semmi nem lett. Egyik... (2010.09.13. 15:41) Hihetően tagadni
  • rekettye: Nohát! Eddig azt hittem, hogy a véleményemmel egyedül vagyok - én lennék ElsőŐ :). Ezek szerint vi... (2010.08.31. 19:46) Mi a cél
  • huvosvadasz: @hemill: Hát sokkal intenzívebb volt az egész szitu, szóval nem annyira meglepő :). De azért neke... (2010.08.27. 22:06) Kamionosok és kurvák
  • huvosvadasz: Hát beakadt ez a félmondat, ha vonatozásról van szó, akkor ez ugrik be először, de szerintem a fél... (2010.08.21. 16:46) Ültünk a vonaton

2010.05.12. 08:27 huvosvadasz

Aki miatt hírzárlat lett volna

Már nem is tudom, hogy két vagy három hete, de a lényeg az, hogy egy héttel ex típiusú megismerése után, vagyis ugyanazon a héten, amikor sikerült meghúdítani, Harcosanyu több hónpja tartó ügyeskedése egészen gyors eredményt hozott. Van neki egy pici, lökött, nagyszájú, idióta barátnője, akiről időnként mesélt ezt-azt. Akit mutogatott nekem a facebookon, akinek mutogatott engem a facebookon, akinek mesélt rólam, aki nagy szájjal leszúlta a profilképeimet. Valami olyasmi kritikát kaptam, hogy beállítottak, vagy hogy piperkőc vagyok. Ebből mondjuk elég egyértelmű volt, hogy a fizikai vonzalommal nem lesz gond. Szemét vagyok, mi?

Szóval sokadik nekifutásra sikerült ütköztetnie minket, egy pénteki kocsmázás alkalmával. Én Magashelyessel azt beszéltem meg, hogy ha kifullad a haverjainál a melegítés, akkor kontaktálunk és eltoljuk a bicajt valamelyik húspiacra. Harcosanyu meg időközben bejelentkezett, hogy a Dilibogyóval elmennek kocsmázni, aztán bulizni és ha érdekel, csatlakozzak. Naná, hogy érdekelt, bár a lényt még a józan eszem szerint kerültem volna egy darabig, mivel épp, hogy összejött ex típusú, akiből kinéztem azt, hogy jó pár hétig kényelmesen el tudnánk lenni egymással. Meg hát meg volt beszélve Magashelyessel a húspiacolás. De azért Harcosanyu ügyesen taktikázott, kíváncsi voltam már és hát az sem volt egy utolsó szempont, hogy a pecóban második napja nem volt áram, amit közvetlenül az elműnek, közvetve pedig a Háziúr feledékenységgel megspékelt taktikázásának köszönhettem.

Mindegy, nem hibáztathatom őket - végülis önszántamból mentem az Instantba, ahol egy rendesen beállt Harcosanyut és egy helyből kötözködéssel indító, korábban sosem látott Dilibogyót találtam. Kicsit fura volt a helyzet, mert megszoktam, hogy én piszkálódom, a lányok meg kicsit évődnek, de a Dilibogyó mindig emelte a tétet, ami azért nem volt teljesen fair játék, mert egészen biztosan ő sértődött volna meg előbb. Így viszont volt egy kis plusz izgalom. És hát mint kiderült, egyáltalán nem vagyok kedves fiú - ha folyamatosan basztatnak, még ha viccesen is. Lassan Magashelyes is befutott, akiről később megtudhattam, hogy nem is annyira helyes. Szerintük. Én nem sztárolom, de azért ezt majd még ellenőrzöm más típusú lányokkal is. Mindegy, a név marad. Ő viszont nem maradt sokáig, kis csocsózás és italozás után ment piacozni én meg maradtam, mert úgy éreztem, hogy kapás van, de mivel nem sokkal korábban érkeztem, még nagy luxusnak tűnt volna otthagyni a lányt azzal, hogy majd tűkön ülve fogja várni a következő alkalmat.

Maradtunk hát hárman, szépen átsétáltunk a WestBalkánba, ahol kicsit táncolgattunk hármasban, majd Harcosanyu bejelentette, hogy ő hazamenne. Illetve hát hozzám, mert én valamivel közelebb lakom és ittasan nem volt kedve hazáig veszélyeztetni magát a bicikli nyeregben. Én viszont még maradtam volna - épp csak elvonultunk Dilibogyóval kettesben beszélgetni, ezért Harcosanyu megkapta a lakáskulcsot mi meg tovább ismerkedtünk, de már gyorsított tempóban. Olyan 20 perc múlva már az ottalvás feltételeit hallgattam a taxira várva. Napfelkeltenézés, alvás, de semmi szex.

Már világosodott, amikor beléptünk a lakásba és megkaptam Magashelyes aznap esti utólsó előtti (kb. huszadik) SMS-ét, mely így szólt:

Baze, mekkora nő... akkora, mint te :)

Ha már egész este tudósított a piaci viszonyokról, nem akartam válasz nélkül hagyni, és bár ez teljesen irreleváns a történet szempontjából, most már azért csak leírom, hogy ő mire jutott:

Széltében vagy hosszában? :)

... kérdeztem.

Mindkettő, de már megint szopattak...

Mire ezt lejátszottuk, Dilibogyónak eszébe jutott, hogy a napfelkelte nem látszik az erkélyéről, csak a naplemente. Kis intenzív hidratálás után - a másnapi fejfájást elkerülendő, ugye - maradt hát az alvás, mint program. Gondolom életképes elképzelés volt még a taxira várakozva, de hát a valóság csúnyán keresztül húzta a terveket, ezért hát a no szexből nem lett semmi. Pontosabban csak a no nem lett. Nem tudom mi lehetett az oka, talán az elmaradt napfelkelte, talán a közös paplan, talán a varázserőm. Vagy talán csak egyszerűen nincs ilyen, hogy egy nő felvigyen egy olyan pasit éjszaka a lakására, akivel nem akar dugni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://huvosvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr821991498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása