HTML

Hűvös vadász

Csajozás és önreflexió. Tudatos élvezet.

Friss topikok

  • rekettye: ...mondjad! :D (2010.10.27. 00:31) Tovább is van
  • huvosvadasz: Na, úgy látszik sikerült túlzásba vinni az okoskodást a sztorizás kárára :). Semmi nem lett. Egyik... (2010.09.13. 15:41) Hihetően tagadni
  • rekettye: Nohát! Eddig azt hittem, hogy a véleményemmel egyedül vagyok - én lennék ElsőŐ :). Ezek szerint vi... (2010.08.31. 19:46) Mi a cél
  • huvosvadasz: @hemill: Hát sokkal intenzívebb volt az egész szitu, szóval nem annyira meglepő :). De azért neke... (2010.08.27. 22:06) Kamionosok és kurvák
  • huvosvadasz: Hát beakadt ez a félmondat, ha vonatozásról van szó, akkor ez ugrik be először, de szerintem a fél... (2010.08.21. 16:46) Ültünk a vonaton

2010.03.10. 09:32 huvosvadasz

Zsonglőrködés

Na úgy tűnik kicsit beindult az élet megint. Nem esett ugyan mostanában szó róluk, de ex típusú lány és a Gyümölcsnevű lány még mindig képben vannak. Furán viselkedik mindkettő, illetve most már csak ex típusú lány viselkedik furán. Őt ugye nagyjából egy hónapja hívogatom, egyszer voltam is vele randizni, na meg ma másodszorra. Úgy a telefonba általában kedves, amikor azért hívnám, hogy kiprovokáljam, hogy hagyjuk már egymást a picsába, akkor azonnal ráér, kérdez, érdeklődik. Nem, ez valószínűleg nem játszma, mert azért annyi számítás van bennem, hogy ilyenkor is pozítvan állok a dologhoz, csak előtte ehhez ezekben az esetekben hosszas vizualizációs gyakorlatokra van szükség mindig. És persze be volt készítve a hát mögé a cinizmus és a szókimondás bunkósbotja, hogy ha megint valami kifogással áll elő, akkor aztán megkapja.

Múlt csütürtökön épp úgy álltak a dolgok, hogy mindkét ügy döglött. Egyik lány sem vette fel a telefont és nem is hívott vissza később sem. Normál esetben, hagytam volna őket a fenébe, esetleg utánuk lőttem volna egy elbocsátó szép üzenetet, de hát kísérletezni kell, ezért vasárnap illetve hétfőn rájuk csörögtem. Igen, ez így szemét dolognak hangzik, mert hát nyilván megérdemlem, ha több tűzbe tartom a vasamat egyszerre, de meg is fordíthatjuk a dolgot: ha csak egyikükkel foglalkoznék és abba tolnám bele ezerrel a lelkesedést, akkor egyrészt megőszülnék mielőtt sor kerülne a következő reprodukciós szertartásra, másrészt darabokra forgácsolódna a lelkem. Szóval ezt nem, majd akkor sem, ha nem a fajfentartási ösztönt élvezem miközben nem szaporodok, hanem a szívem diktálja, hogy tartsam fent a fajt, de akkor már tényleg.

Másodszorra - napok múlva - mindkét lány elérhető és lelkes volt. Ex típusú lány simán rávágta, hogy ő valójában szeret csocsózni, amikor szájhúzogatósan mondtam, hogy hát én már igazából teleszerveztem a hetem, és hát a csütörtök jó lett volna, de akkorra már eligérkeztem a haveroknak. Pedig hát ez elsőre - pontosabban második randira - elég bevállalós. Ő nem magyarázkodott, hogy miért gondolta, hogy egy találkozás meg vagy 10 telefonbeszélgetés után belefér az, hogy ha nem tudja felvenni, akkor baszik visszahívni.

A Gyümölcsnevű lány viszont mentegetőzött - bár értelmeltenül hatott - hogy hát úgysem ért rá egész hétvégén. Igaz, vele az lett volna a második beszélgetés. Ő elég korrekt, közölte is, hogy hát neki igazából még nincs ajtón kívül a pasija, mert ő ugyan döntött, de hát szerencsétlen még hetekig külföldön van és inkább nem szakítana SMS-ben. Ennek ellenére elég lelkes, ami ex típusú lányról nem mondható el. Ő mindig csak az utolsó pillanatban az.

Na ilyen felállás mellett kezdődött tegnap délután az a kavarodás, ami szinte a húszas-harmincas évek félrelépős-félreértős kabarétréfiában látott szituba torkollhatott volna, de szerencsére azért uraltam az eseményeket. Az eredeti felállás az volt, hogy szerda Gyümölcsnevű lány, csütörtök ex típusú, de még hét elején egyeztetünk. Hívtam is tegnap, persze egyből bekavart. A csütörtök igazából nem jó, mert a mamája, jön és különben is, viszont a szerda rendben van. Én meg ügyesen igent mondtam, mivel a hétfői beszélgetés után Gyümölcsnevű lánnyal tőle reméltem többet. Persze így elő kellett adni Gyümölcsnevűnek, hogy hát a szerda mégsem jó, mert az edzést nem sikerült átraknom. Legyen péntek.

Aztán gyorsan rá is jöttem, hogy melyikük vonz jobban, amikor hazafelé azon bosszankodtam, hogy miért is egyeztem én bele ebbe a csütörtök-szerda cserébe. Reggelre itt is volt az SMS, hogy ex típusú elfelejtette, hogy ma moziba megy a kolléganőivel, ezért mégsem jó, bocsi. Nehéz  volt megállni, hogy ne válaszoljak azonnal, valami kedveset ami egyben véget vetne ennek a bohóckodásnak. De a racionális matekos megóvott ettől - végülis nem kerül nekem semmibe az, hogy mi egy hónapja azt játszunk, hogy nemrandizunk, csak lejjebb kell venni a prioritását. Fel is hívtam a Gyümölcsnevű lányt, hogy mégis sikerült átrakni az edzést - egyébként előtte tényleg egyeztettem az egyik edzőtársammal. Ő lelkes volt, de fáradt az előző napi duhajkodástól - abban maradtunk, hogy majd este, ha végez visszahív, hogy randiképes-e.

Közben kiment a fejemből, hogy el kéne küldeni ex típusúnak azt a közepesen frappáns választ, amiben mégsem küldöm el a picsába, ezért három körül rámcsörgött, hogy írta, hogy moziznak, de ha akarok mehetek én is. Remek. Akkor megint nem stimmel a matek. Először eggyel kevesebb nő volt, mint szerettem volna, most eggyel több lett. Előadtam neki is ezt az edzés dolgot, hogy hát átraktam, de ő lemondta, én meg visszamondtam, most aztán nem biztos, hogy meg tudom oldani. Vagyis a lista aljára került a lány, ahova eredetileg is való volt. A Gyümölcsnevű lány persze úgy jelentkezett be, hogy hát ő rendkívül fáradt, mondtam is neki, hogy nem baj, ne erőltessük. És tényleg ne. Egyrészt mert így én mocsok módon maximalizálni tudom az élvezeteket, másrészt mert egy szenvedős találkozás eléggé vissza tud vetni vagy akár el is tud rontani mindent.

Így végül mozi lett a dologból ex típusúval és a kolléganőjével, de hát elég hülye egy helyzet volt. A kolléganőn mintha azt éreztem volna, hogy neheztel rám, amiért ott vagyok. Aztán a film után, ami szörnyű volt, ő volt az, aki hajlandó volt beszélgetni, ex típusú meg megint kicsit lepattintós volt. Lehet, hogy bennem volt a hiba, de a film tényleg szar volt és az rányomja a hangulatra a bélyegét. Sőt, a randira is, sőt a partnerre is. Vagyis én most kevésbé vagyok jó pasi és ő is kevésbé jó nő. Kijöttünk a moziból, ő rákérdezett megint, hogy akkor én merre megyek, ugye arra. Mondtam, hogy hát igen. Még bepróbálkoztam - nyakunkon a kolléganővel - hogy persze, ha van kedve még sétálok egyet. De hát pont nagyon fáradt volt.

És hát a villamoshoz sétálva nekem is az járt a fejemben, hogy a faszomnak sincs kedve ezzel nyüglődni. Be is villant egyből két egymáshoz kapcsolódó, ide illő pszichológiai jelenség. Az egyik természetesen a meggyőzéstechnikában is használatos - elég gyakran ítélünk meg dolgotak a hozzájuk kapcsolt más dolgok alapján. Ezért is van annyi jó nő a reklámokban - és nem egyszerűen azért, mert akkor többet nézik azt a pasik. Ezért működnek az image reklámok. A másikat egy közepesen jó TED videóban hallottam (kb. a 20. perctől, van magyar felirat): nem ismeretes ugyan pontosan a szerelembe esés mechanizmusa, se a pontos feltételei, de azt gondolják, hogy az egész folamatban (és magában a szerelem érzésében) fontos szerepet játszik a megemelkedett dopamin szint. Vagyis ha valakit el akarunkcsábítani, vagy ha saját magunkat akarjuk szerelemne trükközni akkor nem árt újszerű, izgalmas, érdekes, lelkesítő programokat szevezni. Vagyis egy szar film az duplán rossz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://huvosvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr101830061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása