HTML

Hűvös vadász

Csajozás és önreflexió. Tudatos élvezet.

Friss topikok

  • rekettye: ...mondjad! :D (2010.10.27. 00:31) Tovább is van
  • huvosvadasz: Na, úgy látszik sikerült túlzásba vinni az okoskodást a sztorizás kárára :). Semmi nem lett. Egyik... (2010.09.13. 15:41) Hihetően tagadni
  • rekettye: Nohát! Eddig azt hittem, hogy a véleményemmel egyedül vagyok - én lennék ElsőŐ :). Ezek szerint vi... (2010.08.31. 19:46) Mi a cél
  • huvosvadasz: @hemill: Hát sokkal intenzívebb volt az egész szitu, szóval nem annyira meglepő :). De azért neke... (2010.08.27. 22:06) Kamionosok és kurvák
  • huvosvadasz: Hát beakadt ez a félmondat, ha vonatozásról van szó, akkor ez ugrik be először, de szerintem a fél... (2010.08.21. 16:46) Ültünk a vonaton

2010.08.11. 19:09 huvosvadasz

Megyek szigetelni

Az egyik februári bejegyzés alatt érdekes beszélgetés kezdett kibontakozni, majd írok pár postot a témában. Izgalmas lesz. Most viszont megyek és belevetem magam a szigetelésbe. Persze másképp mint eddig. Régen - na jó, nagyon-nagyon régen - szinte minden buli arról szólt, hogy le vannak szarva a csajok, csak a haverok számítanak, a buli, a közös élmény. Nőért ezt nem rúgjuk fel. Aztán - főleg az első vadásszezonban - ez már nagyon nem így volt. A haverok általában komoly vadásztársak voltak. Közös nézelődés, dumálgatás, célozgatás után, ha valakinek kapása volt, akkor a másik nem zavart be. Sőt, ha kellett besegített.

De a sziget az valahogy sziget maradt. Ott valahogy mindig visszajött az a csak a buli számít érzés, pedig a pályafutásom alatt volt már három is, amikor szabadon csajozhattam volna. Na jó, kettő volt, a harmadikat meg én úgy tekintettem. De igazából a szigeten még senkit nem szedtem fel. Na jó, ez sem igaz, mert korábban megsmert nőket igen, de az ugye nem vadászat. Bár két éve felszedtem egy nőt, de akkor nem lett volna szabad, meg abból - főleg emiatt - nem is lett semmi.

Na de majd most... ma Magashelyessel fogunk portyázni, a hét hátralévő részére meg egyelőre nincs komoly társaság, csak az egy darab hozzám hasonlóan elszánt ex-punk haver a régi töketlen befordulós gimis-egyetemista társaságból. Na meg a lány, akit azért nem vesz feleségül, mert ez a non-konformizmusának az utolsó bástyája. Az utolsó előtti a mobil telefon mentesség volt, de mivel azt most 2000Ft-ért kap a hetijegye mellé, ezért legalábbis a hét végéig csak a házastárstalanság marad neki. Ja, amúgy jó arc.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://huvosvadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr502215108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása